اخبار و رویدادها: آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره‌ آموزش دانشگاه صنعتی شاهرود

آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره‌ آموزش دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸- ۱۴:۳۵:۳۶

آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره‌ آموزش دانشگاه صنعتی شاهرود

آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره‌ آموزش دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش دانشگاه روز شنبه 16 شهریور ماه جاری در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

IMG_0001

دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی درخشان شادمهری، مدیریت امور آموزشی را نیازمند صراحت لهجه، قدرت تصمیم گیری و نظارت کامل برای مراحل اجرای کار و همچنین رعایت موازین قانونی جهت رفع معضلات و مشکلات دانشجویان عنوان نمود و افزود: آقای درخشان فردی منظم، متین، با وقار و صمیمی و با سعه صدر هستند و نقش ایشان در مدیریت آموزشی دانشگاه مانند اسم شان درخشان بوده است.

ایشان تغییرات در سیستمهای مدیریتی را لازمه کار دانست و اظهار نمود که این تغییر و تحولات سبب تزریق انرژی تازه در سازمان شده و سبب پویایی مجموعه می شود و افزود: دکتر هادی جعفری از همکاران جوان، پر انرژی و منظم و در کارشان دقیق بوده و ابراز امیدواری که که در این مسئولیت بتواند منشاء خیر باشد و همچنین ضمن تبریک به آقای مهندس مهدی شادی معاون مدیریت آموزشی برای ایشان نیز آرزو موفقیت نمود.

 

دکتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در این مراسم حوزه آموزشی را حوزه ای پرتنش و مرتبط با قشر دانشجویی بیان نمود و گفت: مدیریت آموزشی باید فردی قاطع و در عین حال صبور باشد و خدارا شاکریم که طی چند سال گذشته دکتر درخشان به درستی این مسئولیت را به سرانجام رساندند و امید داریم که دانشگاه بتواند از خدمات ایشان در بخشهای دیگر بهره مند گردد.

دکتر گودرزی به کارنامه ارزشمند دکتر جعفری در زمان تصدی مدیریت گروه اشاره نمود و افزود: ایشان فردی کوشا، پیگیر و فعال هستند و اطمینان داریم که در این مسئولیت کماکان خواهند درخشید.

دکتر علی درخشان شادمهری ضمن تقدیر از مسئولین در مدت تصدی خود در حوزه آموزش، به تلاش جهت اجرای قوانین در فرآیندهای مختلف کار اشاره نمود و خاطر نشان کرد: باید درس زندگی و قانون مداری سرلوحه عملکرد مدیران دانشگاه قرار گیرد چراکه دانشگاه الگوی مدیریت علمی در جامعه است. ایشان همچنین افزود: اقدامات اجرایی در حوزه به روز است و با فرآیندسازی سریع و به هنگام می باشد.

دکتر هادی جعفری نیز از حسن نظر دانشگاه برای سپردن مسئولیت تشکر نمود و از دکتر درخشان جهت فعالیت در این مجموعه قدردانی کرد. ایشان در ادامه به اهمیت دانشگاه و جایگاه حوزه آموزش پرداخت و بر اولویت قرار دادن نظم در کار تاکید نمود و خواستار همکاری تمامی حوزه ها جهت بهبود وضعیت شرایط آموزش دانشگاه شد.

در پایان این جلسه با اهداء هدیه ای از زحمات دکتر درخشان و قبول مسئولیت دکتر جعفری تقدیر به عمل آمد.

IMG_0018


کلمات کلیدی: #معارفه#انتصاب#مدیرکل#آموزش
12345