اخبار و رویدادها: حضور دانش آموزان دختر ورزشکار سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور دانش آموزان دختر ورزشکار سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸- ۱۰:۵۲:۳۲

حضور دانش آموزان دختر ورزشکار سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان : سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با گستره ملی از 20 مردادماه به میزبانی آموزش و پرورش قاره کوچک، شهرستان شاهرود در محل دانشگاه صنعتی این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با گستره ملی از 20 لغایت ۲۶مرداد ماه سال جاری در دو رشته والیبال و فوتسال به میزبانی آموزش و پرورش قاره کوچک، شهرستان شاهرود و این دانشگاه برگزار می شود.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در این رویداد ورزشی، وحدت و انسجام ملی در جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان رقم خواهد خورد و نقشه ایران در شهرستان شاهرود جلوه‌گری خواهد کرد.

شرایط مطلوب سالن های ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر علیرضا حاجی قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در خصوص روند آمادگی سالن های ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود که محل برگزاری مسابقات دانش آموزان کشور می باشد، گفت: شاهرود توانمندی لازم را برای میزبانی این رویداد عظیم ورزشی دارد.

سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش شاهرود در بازدید از خوابگاه‌ها، اسکان و محل مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز در شاهرود همکاری دانشگاه صنعتی و دستگاه‌های اجرایی را درروند اجرایی مهم‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش مطلوب خواند و ابراز داشت: این رویداد بزرگ باعث نزدیک‌تر شدن ارتباطات و تعاملات می شود.

رقابت ورزشی هفتصد دانش آموز دختر در شاهرود

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پرورش شاهرود بابیان اینکه اسکان تیم ها در خوابگاه دانشگاه صنعتی تدارک دیده شده است، ابراز داشت: هفتصد دانش آموز دراین مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شایان ذکر است حضور ناظران وزارتی در مجموعه های ورزشی شاهرود(دانشگاه صنعتی) با هدف بازدید و ارزیابی سالن های ورزشی، اسکان ،‌تغذیه، ایمنی و بررسی استانداردهای لازم تجهیزات ورزشی انجام شده است.

مراسم افتتاحیه مسابقات عصر روز دوشنبه 21 مرداد ماه جاری همزمان با عید سعید قربان در محل سالن ولیعصر شاهرود با حضور دانش‌آموزان دختر ورزشکار از 32 استان کشور، برگزار می گردد.

12345