اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه تکریم و معارفه مدیر امور اداری دانشگاه

برگزاری جلسه تکریم و معارفه مدیر امور اداری دانشگاه
یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸- ۱۱:۵۵:۰۲

برگزاری جلسه تکریم و معارفه مدیر امور اداری دانشگاه

جلسه تکریم دکتر مجتبی غیاثی و معارفه مهندس سعید پندارپور به عنوان مدیر جدید امور اداری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه تکریم و معارفه مدیر امور اداری دانشگاه پیش از ظهر روز شنبه 15 تیر ماه جاری با حضور هیات رئیسه دانشگاه، مشاور و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی، مدیر حراست، مدیر دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری، مدیر امور مالی و مدیران حوزه امور اداری در دفتر رئیس دانشگاه برگزار گردید.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه در ابتدای این نشست صمیمانه ضمن خیرمقدم به حاضرین به بیان اهمیت کار اجرایی و دغدغه های قبول مسئولیت در دانشگاه پرداخت و گفت: برای فراهم نمودن راحتی برای دیگران چاره ای جز قبول زحمت نیست و این مهم با بهره مندی از تمامی فرصت ها صورت می گیرد. ایشان نیت خیر و قصد خدمت را موجب کسب موفقیت و عاقبت بخیری عنوان نمود.

دکتر فاتح در این جلسه از تلاش های صادقانه دکتر غیاثی در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تقدیر نمود و با توجه به گستردگی و تعدد فعالیت های حوزه مدیریت امور اداری اهمیت توجه به مطالبات و درخواست های متعدد مراجعین را دلیلی بر رشد و موفقیت حوزه بیان نمود.

دکتر فاتح: توجه به مصوبات، آئین نامه ها و قانون و مقررات بزرگترین پشتوانه می باشد.

رئیس دانشگاه ضمن تبریک و تشکر از مهندس سعید پندارپور به واسطه قبول مسئولیت مدیریت امور اداری، خصوصیاتی از جمله نظم، شناخت مناسب از سلسله مراتب اداری، ارتباط خوب با مراجعین، آشنایی با مصوبات، آئین نامه ها و مقررات و همچنین مقبولیت کسب شده در حوزه قبلی را سبب انتخاب ایشان مطرح کرد و خاطر نشان نمود: رئیس دانشگاه در کنار دیگر بخش ها در راستای پیشبرد هر چه بهتر اهداف حوزه  پشتیبان شما خواهد بود و امید داریم مطالبات قانونی پرسنل اداری به خصوص مطالبات کارگری با دقت پیش رود.

IMG_0002

دکتر مولایی: تغییرات بنیادی و اساسی در سال های اخیر مدیریت امور اداری

دکتر محمد علی مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه با بیان ایجاد تغییرات بنیادی و اساسی در سال های اخیر مدیریت امور اداری، به خصوصیات فردی و قابل تقدیر دکتر غیاثی اشاره نمود و افزود: ایشان در جایگاه مدیریت امور اداری خوش درخشیدند و امید داریم در منصب های دیگر همچنان موفق عمل نمایند.

دکتر مولایی به بیان برخی نکات قابل توجه و حساسیت موجود در این حوزه پرداخت و در ادامه ضمن تبریک به مهندس پندارپور به سابقه خوب ایشان در هیات اجرایی و همچنین اشراف بر قوانین و مقررات اشاره کرد و گفت: با توجه به این خصوصیات ادامه مسیر این حوزه درخشان خواهد بود.

IMG_0031

دکتر مجتبی غیاثی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و همراهی و همفکری کارشناسی کارکنان حوزه امور اداری و همچنین سایر مدیران ستادی، از اطمینان مجدد دانشگاه برای انجام خدمتی دیگر جهت پیشبرد اهداف و سیاست های دانشگاه در مسئولیت جدید تقدیر نمود.

مدیر اسبق امور اداری دانشگاه در این جلسه ضمن بیان همراهی و همفکری لازم با مهندس پندارپور برای ایشان در این جایگاه آرزوی موفقیت نمود.

هیات رئیسه دانشگاه، دکتر حمید آقاجانی مشاور و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی، مهندس عباس بادپا مدیر حراست، مهندس سهراب میرزایی مدیر دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری ، منصور غنیئی مدیر امور مالی، محمد مهدی وفایی نژاد، حسن اعظمی و محمد علی حسن پور به عنوان مدیران حوزه امور اداری در این جلسه با اشاره به خصوصیات بارز مدیریتی دکتر غیاثی که موجبات رشد این حوزه را میسر نمود از زحمات خالصانه ایشان تقدیر نمودند و ضمن تبریک به مهندس پنداپور به انتخاب شایسته ایشان توسط دانشگاه به عنوان فردی مشرف بر قانون و مقررات و داشتن سابقه ای موفق تبریک گفته و در خصوص همکاری حوزه های مربوط به خود با ایشان در راستای پیشبرد هر چه بیشتر و بهتر اعلام آمادگی نمودند.

مدیر امور اداری: ایجاد فضایی مملو از آرامش موجب پیشبرد اهداف می شود.

مهندس سعید پندارپور مدیر جدید امور اداری دانشگاه در پایان این نشست صمیمی ضمن تقدیر از زحمات دکتر غیاثی و همچنین حوزه معاونت آموزشی به ایجاد فضایی مملو از آرامش جهت پیشبرد اهداف تاکید نمود و گفت: با همفکری و و همدلی در جهت تسریع امور گام بر خواهیم داشت.

در پایان با حضور حاضرین در جلسه با اهدای لوحی از زحمات دکتر غیاثی تقدیر به عمل آمد.

 

IMG_0004-2IMG_0030IMG_0005

12345