اخبار و رویدادها: اتمام كنكور كارشناسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

اتمام كنكور كارشناسی در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸- ۱۳:۲۲:۲۹

اتمام كنكور كارشناسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

كنكور سراسری كارشناسی سال 98 در دانشگاه صنعتی شاهرود همچون روال سنوات گذشته با موفقيت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، كنكور سراسری كارشناسی سال 98 در اين دانشگاه طبق سنوات گذشته با شرکت 4 هزارو 346 داوطلب با موفقيت برگزار شد.

طي گفتگو كارشناس روابط عمومی دانشگاه با دكتر  ناصر گودرزی معاون آموزشي دانشگاه، بیان شد: كسب تجربه برگزاری كنكور سراسری از ساليان گذشته به اعلام نتايج موفقيت آميزی در اين حوزه منجر گرديد.

دکتر گودرزی از رقابت 2 هزار و 499 داوطلب خانم و هزارو 847 داوطلب آقا همزمان با سراسر كشور در حوزه هاي امتحانی دانشگاه صنعتی شاهرود نام برد و گفت: داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14تير ماه سال جاری در پنج رشته علوم رياضی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر در دو نوبت صبح و عصر به رقابت با هم پرداختند.

IMG_0019IMG_0159

رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور کارشناسی رشته علوم تجربی

معاون آموزشی و تحصيلات تكميلی دانشگاه از شركت هزارو 930 داوطلب در رشته تجربی در این دانشگاه خبر داد و ضمن آرزوی موفقيت برای كليه داوطلبان به تلاش كادر اجرايی در اين آزمون اشاره كرد و افزود: امسال با بهره مندی از تجربيات ساليان گذشته توانستيم فضایی توام با آرامش را برای داوطلبان در دانشگاه رقم بزنيم. وی با بيان اينكه شرکت کنندگان مقطع كارشناسی با توجه به سنين پايين تر به نسبت مقاطع ديگر از حساسيت بالاتری برخوردار مي باشند، خاطر نشان كرد: ما سعي بر آن داشتيم كه با برگزاري جلساتی از يك ماه گذشته هماهنگی های لازم با نهادها، ارگان ها و سازمان های مختلف در سطح شهر را جهت ايجاد فضايی دور از هر گونه مشكل فراهم نماييم.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زمان اعلام نتايج اولیه اين آزمون كه همزمان با سراسر كشور در محل های دانشكده فيزيك، سالن ورزشی فجر، سالن ورزشی انقلاب و دانشكده مهندسی صنايع و مدیریت اين دانشگاه برگزار گرديد را نیمه دوم مرداد ماه 98 بيان نمود و از اعلام نتايج نهايی در نيمه دوم شهريور ماه سال جاری خبر داد.

پاسخنامه ی داوطلبان اين حوزه پس از اتمام آزمون در روز جمعه توسط نماينده ای از دانشگاه، نماينده ای از سازمان سنجش و نماينده نيروی انتظامی با عنوان حفاظت از آزمون به مركز استان تحويل داده شد.

لازم به ذکر است در روز جمعه 14 تیر ماه ناظر سازمان سنجش، اعضای حفاظت آزمون استان سمنان و همچنین رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از حوزه های امتحانی بازدید به عمل آوردند.

 

 

 

12345