اخبار و رویدادها: آشنایی بیشتر اساتید دانشگاه با موضوع رسانه

آشنایی بیشتر اساتید دانشگاه با موضوع رسانه
سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸- ۱۴:۳۲:۲۳

آشنایی بیشتر اساتید دانشگاه با موضوع رسانه

جلسه هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی با موضوع مبانی سواد رسانه ای و با حضور دکتر روح الله مومن نسب، کارشناس ارشد رسانه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی با موضوع مبانی سواد رسانه ای در تاریخ 3تیرماه 98 از ساعت 16 الی 20 در محل سالن اجتماعات کوثر دانشگاه صنعتی شاهرود با سخنرانی دکتر روح الله مومن نسب، کارشناس ارشد رسانه برگزار گردید.

IMG_0057

اولویت توجه به رسانه در دنیای مدرن امروزه

در این جلسه به تاریخچه اینترنت و انواع بسترهای رسانه و همچنین مزایا و معایب هر کدام در مرحله ای از ورود به کشور پرداخته شد. دکتر مومن نسب در این نشست با اشاره به نحوه پخش اعلامیه ها در زمان انقلاب، عملکرد فضای مجازی را به نحوه عملکرد بزرگان کشور در گذشته مرتبط ساخت و تنها تفاوت آن را محیط گسترده آن یعنی فضای واقعی عنوان نمود.

کارشناس ارشد رسانه در ادامه به مبانی سواد رسانه ای، تحلیل و بررسی آماری نسبت به فضای مجازی، چالش های رسانه، ظرفیت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و نگاه غرب به موضوع رسانه و همچنین طرح اصول و قواعد در این فضا پرداخت و از کارکرد رسانه های مختلف در دیگر کشورها و نحوه تعامل و برخورد آنها با نشر مطالب گوناگون موضوعاتی را بیان نمود و توجه به رسانه در دنیای مدرن امروز را به عنوان اولویت کشور مطرح کرد.

IMG_0054

IMG_0017

12345