اخبار و رویدادها: فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 94 دانشكده مهندسی کشاورزی دانشگاه

فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 94 دانشكده مهندسی کشاورزی دانشگاه
سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸- ۱۴:۳۱:۳۸

فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 94 دانشكده مهندسی کشاورزی دانشگاه

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کلیه رشته های ورودی 94 دانشكده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود در روز یکشنبه 2 تیر ماه جاری با حضور رئیس دانشكده، مدیران گروه و اعضای هیات علمی این دانشكده برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشن فارغ التحصیلی کلیه رشته های ورودی 94 دانشكده مهندسی کشاورزی در روز یکشنبه 2 تیر ماه جاری با حضور رئیس دانشكده، مدیران گروه و اعضای هیات علمی این دانشكده در محل تالار شقایق های دانشگاه برگزار شد.

دكتر محمد رضا عامریان رئیس دانشكده مهندسی کشاورزی این دانشگاه در این مراسم پس از تلاوت قرآن كریم ضمن تبریك به دانشجویان فارغ التحصیل از والدین، اساتید و كاركنان كه شرایط مطلوب برای رشد و شكوفایی علمی آنان را فراهم آوردند تشكر و قدردانی نمود. وی با اشاره به رتبه های تک رقمی کسب شده توسط دانشجویان این دانشکده و رشد دانشجویان ورودی طی سال های اخیر، به جایگاه ارزشمند و سطح بالا دانشکده کشاوررزی دانشگاه صنعتی شاهرود در بین دانشکده های کشاورزی کشور تاکید نمود و تلاش و كوشش زیاد ، انگیزه قوی و توكل بر خداوند را رمز موفقیت دانشجویان این دانشكده برشمرد.

پخش کلیپ ورودی های 94 رشته های مختلف دانشکده، پخش چالش عکس کودکی و شناسایی توسط خانواده، اجرای گروه موسیقی سنتی و اهدای تندیس و لوح از دیگر برنامه های این مراسم دانشجویی بود.

 

800_1 

8000

 

12345