اخبار و رویدادها: برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸- ۱۴:۲۲:۲۲

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 در دانشگاه صنعتی شاهرود

آزمون كارشناسي ارشد سال 98 همزمان با ساير حوزه هاي كشور در حوزه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آزمون كارشناسي ارشد سال 98 مطابق سنوات گذشته در روزهاي پنجشنبه و جمعه بيست و سوم و بيست و چهارم خرداد ماه جاری همزمان با ساير حوزه هاي كشور در حوزه اصلي این دانشگاه برگزار شد.

دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه در خصوص این آزمون گفت: جمع کل داوطلبان 2636 نفر بود که 1281 نفرداوطلب زن و 1355 نفر داوطلب مرد در سه نوبت صبح و عصر پنج شنبه 6 و صبح روز جمعه ۷ خرداد ماه جاری به رقابت با هم پرداختند.

IMG_0013

معاون آموزشی دانشگاه: نظم بالا در برگزاری آزمون‌ها و ایجاد محیطی آرام و بدون تنش برای داوطلبان در حین برگزاری آزمون از ویژگی‌های یک آزمون با کیفیت است که دانشگاه صنعتی شاهرود با حساسیت بالا در این امر و بکارگیری نیروهای باتجربه توانسته این کار را به نحو مطلوبی به انجام برساند.

دکتر گودرزی افزود: رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری آزمون و فراهم کردن تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری آزمون نشان از مدیریت مطلوب توسط دست اندر کاران است که به همه آنان خسته نباشید گفته و از زحماتشان قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: آهنگ رشد علمی کشور هرگز نباید کند شود و قطعا تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها یکی از فاکتورهای مهم این رشد تلقی می‌شود، زیرا که دانشجویان در مقاطع بالاتر تحصیلی بیشتر با پروژه‌های پژوهش محور درگیر خواهند بود و در نتیجه این امر موجب بوجود آمدن نتایج جدید علمی جدید در راستای حل مشکلات کشور خواهد شد.

IMG_0055

وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود با امکانات مجهز آزمایشگاهی، کارگاهی، رفاهی و آموزشی و همچنین داشتن اعضای هیات علمی و کارکنان مجرب همواره یکی از دانشگاه هایی است که مورد استقبال داوطلبان ادامه تحصیل در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار می گیرد.

لازم به ذکر است این آزمون در 135 رشته گرايش و در 7 حوزه فرعي دانشكده فيزيك و مهندسي معماري(سه نوبت)، سالن ورزشي انقلاب(دونوبت) و سالن ورزشي فجر(دونوبت) در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

IMG_0000


کلمات کلیدی: ##کنکور#ارشد#داوطلب#رقابت#آموزش
12345