اخبار و رویدادها: نیم نگاهی به فعالیت های مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه

نیم نگاهی به فعالیت های مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه
یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸- ۰۹:۱۷:۴۹



روابط عمومی دانشگاه طی گفتگو با مدیر و کارشناسان تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه با هدف آشنایی بیشتر با بخشهای مختلف این مدیریت، به عملکرد تربیت بدنی در سال 1397 در سه بخش (فعالیتهای ورزش دانشجویی، فعالیت های ورزشی کارکنان و فعالیتهای عمرانی- تجهیزاتی) طبق برنامه جامع و تقویم ورزشی تربیت بدنی مصوب شورای ورزش دانشگاه پرداخته است.

فعالیت های ورزشی دانشگاهیان در 5 بخش می باشد.

با هدف بالا بردن سطح علمی و عملی دانشگاهیان و در راستای توسعه فرهنگ ورزش با برنامه ریزی دقیق در ساعات فوق برنامه در اماکن ورزشی دانشگاه، فعالیتهای آموزشی ورزشی در رشته های مختلف با توجه به علاقمندی و نشاط دانشجویان و کارکنان برگزار می شود.

به منظور ترغیب و بالابردن سطح انگیزه دانشجویان، کارمندان و اساتید و با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ورزش همگانی و توجه به سلامت افراد، همایش ها و جشنواره های ورزشی همگانی درون دانشگاهی اجراء می شود.

در این مدیریت با هدف رشد، پرورش و بالندگی استعدادهای ورزشی در دو بخش دانشجویی و کارکنان با برگزاری و حمایت به شرکت در سطوح مختلف مسابقات ورزش قهرمانی (منطقه ای و کشوری) اقدامات خوبی در هر ال انجام می شود که منجر به کسب مقام های مختلف قهرمانی شده است.

جهت پر نمودن اوقات فراغت در ساعات فوق برنامه و  رشد و توسعه بعد جسمی و روانی در محیط فرهنگی دانشگاه ورزش های تفریحی فراغتی همگانی نیز فعال است.

علاوه بر موارد چهارگانه یاد شده که برای عموم دانشگاهیان فعال است، در حیطه پایش  و ارزیابی سلامت جسمانی دانشجویان با حمایت ویژه وزارت علوم به عنوان امری ضروری در جهت ارزیابی وضعیت سلامت جسمانی دانشجویان و در راستای توسعه و رشد فردی و اجتماعی آنها  در امر کمک به سبک زندگی سالم با فعالیت بدنی مناسب و منظم انجام می گردد.

فعالیت های عمرانی و تجهیزاتی:

یکی از وظایف مدیریت تربیت بدنی کمک به امر مربوط به اقدامات عمرانی در عرصه ورزش دانشگاه می باشدکه شامل تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز رشته های مختلف در بعد اموزشی و قهرمانی و اقدام در خصوص نگهداری و بهره برداری و تعمیرات اماکن ورزشی است.

- فعالیت های عمرانی علاوه بر اقدامات مربوط به نگهداری از کلیه اماکن ورزشی شامل  افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی آزادی و تعمیرات نگهداری استخر نشاط می باشد.

- فعالیت های تجهیزاتی نیز شامل تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز رشته های مختلف در بعد آموزشی و قهرمانی از قبیل یک ست کامل دستگاه های بدنسازی به مبلغ یک میلیارد ریال و خرید توپ و تور رشته های مختلف به مبلغ دویست میلیون ریال می ­باشد.

پل ارتباطی با مدیریت تربیت بدنی دانشگاه :

جهت تماس با مدیریت دفتر پردیس فنی واقع در سالن ازادی با شماره های داخلی مدیریت 3526 و داخلی کارشناسان 3525-3524-3522 و دفتر پردیس مرکزی واقع در دانشکده تربیت بدنی 2595 و02332395520 تماس حاصل نمائید.

همچنین ارسال نظرات و پیشنهادات از طریق ورود به سامانه پهلوان و اطلاع از رویدادها و اخبار ورزش دانشگاه از طریق کانال تلگرامی  @sportsut امکان پذیر می باشد.

عملکرد بخش های مختلف مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه در سال گذشته به پیوست می باشد.

پیوست (2)

12345