اخبار و رویدادها: انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه در حال برگزاری است.

انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه در حال برگزاری است.
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۱:۱۶:۰۱

انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه در حال برگزاری است.

مدیریت انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود از رقابت کاندیدهای 13 انجمن علمی دانشجویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مدیریت انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از رقابت کاندیدهای 13 انجمن علمی دانشجوی  در روز 30 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

روند برگزاری این انتخابات از ساعت 10 صبح امروز آغاز و تا ساعت 16 عصر 30 اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیریت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت علمی دانشجویان و بهره‌گیری از توانمندی ها در تحقق و تقویت فضای علمی دانشگاه، افزایش مشارکت جمعی و داوطلبانه دانشجویان در فعالیت های علمی به منظور ترویج فرهنگ کار گروهی، تکمیل رسالت های دانشگاه در تربیت نیروی انسانی متخصصِ توانمند با رویکرد فرصت‌دهی و اعتماد و تقویت و تحکیم پیوندهای نظام آموزش عالی با بخش های مختلف جامعه و مجامع علمی ملی و بین المللی از جمله اهداف تأسیس و فعالیت انجمن های علمی دانشجویی است.

دکتر محمد رضا اشرف علاوه بر فعالیت های داوطلبانه انجمن ها در جهت رشد و ارتقا دانشجویان، کسب مهارت های شخصی از جمله روحیه کار گروهی، مدیریت زمان، تجربه مواجه با شکست و مشکلات، نحوه و آداب برخورد با بالادست و پایین دست، مدیریت گروه و جلسات، امور مالی و مدیریت آن و از همه مهمتر تقویت روحیه داوطلبی را از دیگر مزایای حضور در انجمن های علمی دانشجویی عنوان نمود.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه را در چند بخش کلی  برگزاری همایش‌ها و سمینار و سخنرانی‌های داخلی، استانی و ملی، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی متنوع، برگزاری کارگاه‌های علمی، برگزاری مسابقات داخلی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی، چاپ و انتشار نشریات علمی تخصصی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بازدید از مراکز علمی و صنعتی بیان نمود.

لازم به ذکر است همراه داشتن کارت دانشجویی دانشجویان برای شرکت در این انتخابات الزامی است.

 Download

12345