اخبار و رویدادها: نقش حساس و تاثیرگذار روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه

نقش حساس و تاثیرگذار روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه
یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۴:۰۴:۵۴

نقش حساس و تاثیرگذار روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه

مدير و كارشناسان روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي با رئيس اين دانشگاه ديدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، پيش از ظهر روز شنبه 28 ارديبهشت ماه جاري مدير و كارشناسان روابط عمومي اين دانشگاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي با دكتر محمد مهدي فاتح رئيس دانشگاه در محل دفتر رياست ديدار و گفتگو كردند.

IMG_0000

در ابتدا اين جلسه صميمي دكتر حميد آقاجاني مشاور و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومي دانشگاه ضمن تبريك اين روز به بيان گزارش عملكرد روابط عمومي در طول يك سال گذشته و فعاليت هاي صورت گرفته در بخش های مختلف اين حوزه پرداخت.

روابط عمومی فرصتی است برای ارتقا جایگاه دانشگاه

دكتر فاتح نيز ضمن آرزوي قبولي طاعات در ماه مبارك رمضان و تبريك روز ملی روابط عمومي و ارتباطات، اين حوزه را يكي از حوزه هاي قابل توجه در دانشگاه عنوان نمود و با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: این حوزه نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد. وی مجموعه روابط عمومی را فرصتی برای سازمان عنوان کرد و افزود: روابط عمومی می تواند با بهره مندی از این فرصت، جایگاه دانشگاه را ارتقاء دهد و فعاليت هاي صورت گرفته در دانشگاه را به نحوي درست به مردم معرفي نماید.

رئیس دانشگاه توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، حائز اهمیت برشمرد.

در ادامه این دیدار در خصوص فعاليت هاي مختلف اين حوزه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


کلمات کلیدی: #روابط عمومي #ارتباطات
12345