اخبار و رویدادها: روابط عمومی مدیریت چرخه اطلاعات است بین سازمان و مخاطبان

روابط عمومی مدیریت چرخه اطلاعات است بین سازمان و مخاطبان
یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۰۹:۲۰:۲۲

 روابط عمومی مدیریت چرخه اطلاعات است بین سازمان و مخاطبان

به مناسبت 27 اردیبهشت ماه و روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود با مسئولین شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت 27 اردیبهشت ماه و هفته روابط عمومی و ارتباطات، مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با دکتر سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس  شورای اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود و محمد کرم محمدی معاون استاندار و فرماندارشهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس  شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های شاهرود روز شنبه 28 اردیبهشت ماه جاری، با بیان اینکه سازمانی موفق است که پاسخگو مخاطبان خود باشد، تصریح کرد: سازمان‌ها این نکته را مدنظر قرار دهند که برای مشتریان ایجاد شدند، پس باید مأموریت‌ها شفاف و قابل رویت مخاطب قرار گیرد تا بتواند مردم را راضی نگه دارد.

سید حسن حسینی شاهرودی، این ارتباط را به‌مانند پل دوطرفه دانست و گفت: روابط عمومی مدیریت چرخه اطلاعات بین سازمان و مخاطبان است و هر اتفاقی که در هر مجموعه یا سازمانی رخ می دهد توسط روابط عمومی مدیریت و اطلاع‌رسانی می‌شود، چرا که مشتری مداری و رضایت ارباب رجوع از وظایف این حوزه است.

IMG_0007

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس امینی نیز پیش از ظهر روز شنبه در جلسه ای در محل حسینیه امام خمینی (ره) ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، بیان نمود: روابط عمومی هر نهاد یا سازمانی می‌بایست خدمات ارائه‌شده در آن دستگاه را به مطلوب و شایسته به مردم اطلاع‌رسانی کند و با ارائه خدمات نهادها سبب افزایش امید در بین مردم شود.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: روابط عمومی پلی است بین مردم و مسئولان و در آسان سازی امور مردم و اداره ها نقش به سزایی دارند.

IMG_0045

محمدکرم محمدی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان شاهرود در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه جاری ضمن تبریک این روز به اهمیت اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها تاکید نمود و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی درست آثار ماندگاری برای آیندگان خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندارشهرستان شاهرود بر ارتباط بیشتر روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه تاکید نمود و افزود: اصحاب رسانه پاسدار اخلاق و هویت جامعه می باشند.

در پایان این دیدار علاوه بر بحث و تبادل نظر، از روابط عمومی ادارات شهرستان از جمله کارشناسان روابط عمومی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده و در گاه شمار رسمی ایران به عنوان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات تعیین شده است.

IMG_0054

12345