اخبار و رویدادها: مروری بر بیست و یکمین جشنواره ورزشی بهاره 1398

مروری بر بیست و یکمین جشنواره ورزشی بهاره 1398
سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۰۹:۰۹:۵۷

مروری بر  بیست و یکمین جشنواره ورزشی بهاره 1398

به مناسبت گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی و هفته جوان روابط عمومی دانشگاه مروری بر بیست و یکمین جشنواره ورزشی بهاره 1398 دانشگاه نموده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با توجه بر این موضوع که دانشگاه نقش مهمی در ایجاد و توسعه فرهنگ یک جامعه دارد و فرهنگ ورزشی جامعه نیز توسط قشر دانشجو شکل گرفته و توسعه می یابد و از سوی دیگر نیازسنجی و نظرسنجی که از دانشجویان دانشگاه پیرامون جشنواره های ورزش همگانی صورت پذیرفته، رضایتمندی دانشجویان از این فعالیتها را مشخص کرده است.

روابط عمومی دانشگاه با دقت بر این موضوع که برنامه ریزی به منظور توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی از رئوس برنامه های مدیریت تربیت بدنی دانشگاه است، مروری بر بیست و یکمین جشنواره ورزش های همگانی بهاره همچون سالهای گذشته داشته است.

به گفته دکتر محمد حسین رضوانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه، ارتقاي‌ سطح‌ سلامت‌‌ جسمي‌ و‌ روانی‌‌ دانشجويان‌ و‌ دوری‌ از‌ رخوت‌ و‌ سستی‌، توسعه‌ و‌ گسترش‌ فرهنگ‌ ورزش‌ در‌ بين‌ جامعه‌ دانشگاهي‌ به‌ ويژه‌ دانشجويان‌ و‌ كاركنان‌، ايجاد‌ شادابي‌ و‌ نشاط‌ در‌ بين‌ دانشجويان‌ و‌ كاركنان، توسعه‌ مسئوليت‌ پذيري‌ انجمن‌های‌ ورزشی از طریق مشارکت‌ در‌ برگزاری‌ جشنواره، تقويت‌ فعاليت­هاي‌ ورزشي‌ درون‌ خوابگاه‌‌ها‌ و‌ توسعه‌ رقابت­هاي‌ بين‌ دانشكده­اي، توسعه‌ فرهنگ‌ مشاركت‌ و‌ ايجاد‌ تعاملات‌ اجتماعي‌ در بین دانشجويان‌ و ارتباط‌ نزديك‌ و‌ صميمي‌ مسئولين‌ دانشگاه‌ و‌ دانشجويان‌ شركت‌ كننده‌ از جمله اهداف این جشنواره در دانشگاه می باشد.

66

دکتر رضوانی همچنین افزود: جشنواره ورزشی بهاره به مناسبت گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی و هفته جوان از 25 فروردین ماه جاری با ثبت نام در سامانه پهلوان آغاز و تا 16 اردیبهشت ماه  98 در کلیه خوابگاه های دختر و پسر دانشگاه ادامه یافت. این جشنواره در 5 رشته انفرادی (فریزبی، هفت سنگ مهارتی، دارت، طناب زنی دو ماده و آمادگی جسمانی) در دو بخش دانشجویان دختر در چهار خوابگاه (عظیما، هفت تیر، میرابوطالب، مسکن و البرز) و پسران در سه خوابگاه (پردیس مرکزی، پردیس فناوری های نوین و پردیس کشاورزی) در 2 دوره مقدماتی و نهایی برگزار شد.

 لازم به ذکر است باتوجه به مصوبات شورای ورزش دانشگاه به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا می گردد.

80000

این جشنواره بیست و یکمین جشنواره ورزشی بهاره بوده است که با توجه به تقویم ارسالی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در فصل بهار برگزار شد و تمامی رشته های ورزشی همگانی در خوابگاه های مختلف با رویکرد جدید استعدادیابی جهت شرکت در مسابقات المپیاد ورزشی همگانی استانی و کسب سهمیه برای چهارمین المپیاد همگانی کشور حضور یافتند.

دکتر رضوانی در پایان گفت: امید است با برگزاری چنین جشنواره هایی گامی موثر در رشد و توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان عزیز در محیط گرم و صمیمی خوابگاه های دانشجویی برداریم.

8000000

 

 

12345