اخبار و رویدادها: بازدید هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاه پسران و دختران

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاه پسران و دختران
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۱:۲۴:۲۶

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاه پسران و دختران

هیات رئیسه دانشگاه در هفته خوابگاه های دانشجویی با شعار سراهای دانشجویی، هسته نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات از خوابگاه پسران و دختران این دانشگاه بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، هیات رئیسه دانشگاه اردیبهشت 98 در هفته خوابگاه های دانشجویی با شعار سراهای دانشجویی، هسته نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات طی نشستی صمیمانه از خوابگاه پسران و دختران این دانشگاه بازدید نمودند.

در این بازدید هیات رئیسه دانشگاه فضای مناسب خوابگاهی را سنگ بنای کار، در محیط های خوابگاهی و تعامل با دانشجویان بعنوان نسل جوان جامعه دانستند.

دکتر احمد واعظیان مدیر امور دانشجویی، محمد مهدی عرب احمدی مسئول خوابگاه پسران و محبوبه وحید نیا مسئول خوابگاه دختران دانشگاه در طی این بازدید به بیان گزارش اجمالی از فعالیت های انجام شده در خوابگاه ها پرداختند. سپس مسئول دانشگاه با حضور در اتاق های دانشجویان و گفتگویی صمیمانه، به پیشنهادات دانشجویان در خصوص ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خوابگاهی دقت نظر داشتند.

هیات رئیسه دانشگاه از فعالیت ها و تلاش های مدیران و همکاران حوزه دانشجویی قدردانی نمودند و به بیان توصیه هایی در خصوص افزایش روحیه خوباوری، هویت فردی و .... در بین دانشجویان نمودند و ترویج مسائل فرهنگی و بهبود روحیه دانشجویان را منوط به برنامه ریزی و داشتن باور جمعی در تمامی اعصای و سطوح دانشگاه دانستند.

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۹_۲۱-۳۹-۳۱

photo_۲۰۱۹-۰۴-۳۰_۱۴-۰۹-۴۹

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۹_۲۱-۵۰-۳۵

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۹_۲۲-۲۴-۴۳

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۲_۱۰-۲۱-۳۲

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۲_۱۰-۲۱-۳۳

12345