اخبار و رویدادها: دکتر فاتح: دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه با اهدا اعضا خود به 63 نفر ماندگار شد.

دکتر فاتح: دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه با اهدا اعضا خود به 63 نفر ماندگار شد.
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۰۹:۴۷:۰۵

دکتر فاتح: دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه با اهدا اعضا خود به 63 نفر ماندگار شد.

عارفه عرب احمدی ٢٣ ساله، دانشجوی رشته تربیت بدنی این دانشگاه بر اثر حادثه تصادف متاسفانه دار فانی را وداع گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، عارفه عرب احمدی ٢٣ ساله  دانشجوی رشته تربیت بدنی این دانشگاه متاسفانه دار فانی را وداع گفت و با اهدا اعضای خود (قلب ،كلیه ،كبد ،ریه و ...) جان ده ها نفر را نجات داد.

IMG_0149

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۵_۱۹-۵۶-۱۴

این دانشجو روز یکشنبه 8 اردیبهشت 98 بر اثر حادثه تصادف خارج از دانشگاه دچار مرگ مغزی شد و علی رغم تمام تلاش هایی که در شاهرود برای احیا ایشان صورت پذیرفت، به رحمت ایزدی پیوست. مراسم تشییع این دانشجو جانباخته روز یکشنبه مورخ 15 اردیبشهت روی دستان پرمهر اهالی روستای بدشت، دوستان، همکلاسی های آن سفر کرده و دانشگاهیان از محل حسینیه این روستای به سمت آرامگاه ابدیش برگزار شد.

دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور در مراسم تشییع و ختم دانشجو تربیت بدنی دانشگاه در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه جاری، ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت به خانواده این عزیز، به تلاش دانشگاه جهت بهبود عارفه عرب احمدی بلافاصله پس از این حادثه پرداخت و عنوان نمود: در ابتدایی ترین لحظات با رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت شد تا بهترین تیم و تجهیزات بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برای بهبود وضعیت این دانشجو آماده گردد، اما تقدیر پروردگار سرنوشت دیگری را رقم زد.

دکتر فاتح به عنوان پدر دانشگاه که گویا فرزند خود را از دست داده است، به اقدام تاثیرگذار خانواده داغدار این دانشجو اشاره نمود و گفت: عارفه عرب احمدی با رفتن خود، توانست جان 63 بیمار را نجات دهد که این سعادتی غیرقابل توصیف است.

ایشان با بیان توضیحاتی به وضعیت رانندگی برخی از هم وطنان اشاره کرد و با نکوهش اخلاق ناسالم برخی رانندگان، به دقت و رعایت اصول راهنمایی و رانندگی تاکید نمود و با توجه به اینکه در محدوده میدان هفتم تیر تا میدان امام علی (ع) تعداد زیادی واحد آموزشی است و تردد حداکثری دانشجویان و دانش آموزان را دربردارد، ابراز امیدواری کرد که با تمهیداتی در این بخش و رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، شاهد چنین سوانح دلخراش و اندوهناک نباشیم. وی در پایان در آستانه ماه رحمت و مغفرت از درگاه خدای منان برای این دانشجو آرامش و آمرزش خواستار شد.

روابط عمومی دانشگاه این ضایعه جانكاه را به خانواده و  سایر وابستگان تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران الهی آرزومند است.

12345