اخبار و رویدادها: تجلیل از پیشکسوت معدن دانشگاه در چهارمین همایش ژئوفیزیک اکتشافی نفت

تجلیل از پیشکسوت معدن دانشگاه در چهارمین همایش ژئوفیزیک اکتشافی نفت
یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۵:۱۷:۳۸

تجلیل از پیشکسوت معدن دانشگاه در چهارمین همایش ژئوفیزیک اکتشافی نفت

در چهارمین همایش ژئوفیزیک اکتشافی نفت از دکتر ایرج پیروز عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک به عنوان پیشکسوت برجسته در حوزه ژئوفیزیک کشور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، انجمن ژئوفیزیک ایران روز چهارشنبه در 11 اردیبهشت ماه جاری در چهارمین همایش ژئوفیزیک اکتشافی نفت در راستای تحقق اهداف علمی و گسترش ارتباط و تبادل‌نظر دانش و فناوری بین پژوهشگران دانشگاه و صنعت نفت، با حضور فرهیختگان، استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان از دکتر ایرج پیروز عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه به عنوان پیشکسوت برجسته در حوزه ژئوفیزیک کشور تجلیل به عمل آورد.

آخرین بخش مراسم افتتاحیه چهارمین همایش ملی ژئوفیزیک کاربردی در محل اکتشاف نفت به تقدیر از چهار پیشکسوت برجسته در حوزه ژئوفیزیک کاربردی اختصاص داده شد. هرکدام از چهار پیشکسوت برجسته از جمله دکتر ایرج پیروز از دانشگاه صنعتی شاهرود در حوزه ژئوفیزیک کاربردی بیش از سه دهه از عمر گرانبهای خویش را صرف فعالیت های علمی، پژوهشی، کاربردی و اجرائی نموده‌اند که هدایائی از طرف هیات مدیره انجمن ژئوفیزیک ایران به پاس سال ها مجاهدت علمی و فنی به آنها تعلق گرفت.

 

photo_2019-05-05_15-16-47

 

 

 

12345