اخبار و رویدادها: کسب افتخار دو تیم رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب افتخار دو تیم رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۵:۲۰:۵۹

کسب افتخار دو تیم رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب افتخار توسط دو تیم رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود در چهاردهمین مسابقات بین المللی رباتیک، هوش مصنوعی و اخترات و ابتکارات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، چهاردهمین مسابقات بین المللی رباتیک، هوش مصنوعی و اخترات و ابتکارات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور تیم های دانش آموزی و دانشجویی از روز یکشنبه 8 اردیبهشت 98 به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مصلای نماز جمعه این شهرستان آغاز و تا 10 اردیبهشت ماه جاری ادامه یافت و خوشبختانه دو تیم رباتیک دانشگاه به مقام اول و سوم دست یافتند.

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۲_۰۹-۱۹-۲۹-Recovered

photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۲_۰۹-۱۹-۱۹photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۲_۰۹-۱۵-۳۳

تیم Robot Spherical wrist 3 DOF با حضور دکتر علیرضا الفی و دانشجویان حمید آریس، مسعود عبدالمحمدی و دکتر حبیب احمدی به عنوان مجری طرح با طراحی و ساخت کامل یک مچ کروی سه درجه آزادی مقام اول را در بخش الکترونیک و همچنین مقام سوم مجموع را به دست آوردند.

تیم  SUT Robotics team نیز با حضور دانشجویان حمید آریس، مسعود عبدالمحمدی، علیرضا درازکان و دکتر حبیب احمدی به عنوان مجری طرح با طراحی و ساخت کامل موبایل ربات 5 درجه آزادی خود مختار مقام سوم را در بخش مکانیک کسب کردند.

۳۰۰لازم به ذکر است تيم دانش آموزي و دانشجويي با حضور ۷۵۰ شركت كننده از كشورهاي ايران، امريكا، كانادا، فرانسه، آلمان و برزيل دراين دوره از مسابقات حضور یافتند و افتخارات بدست آمده توسط دو تیم دانشگاه در رقابت بین ۲۸ شرکت کننده از دانشگاه های صاحب نام در این عرصه از سراسر کشور کسب شده است.

همچنین این مسابقات جزء معتبرترین مسابقات رباتیک ایران می‌باشد که هر ساله توسط دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه کسب این افتخارات را به تمامی مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود تبریک عرض می نماید.

 

12345