اخبار و رویدادها: برگزاری آئین تجلیل از كارگران دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری آئین تجلیل از كارگران دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۰۸:۳۸:۱۷

برگزاری آئین تجلیل از كارگران دانشگاه صنعتی شاهرود

آئین تجلیل از كارگران دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رییس و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آئین تجلیل از كارگران دانشگاه صبح روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری با حضور رییس و هیأت رئیسه برگزار شد.

IMG_0064

IMG_0180

دكتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در آئین تجلیل از كارگران این دانشگاه كه روز جهانی کار و كارگر برگزار شد، از تلاش ها و خدمات ارزنده تمامی كارگران و نیروهای شركتی دانشگاه تقدیر كرد. وی تصریح كرد: هیچ موقعیتی در دانشگاه رقم نخورده است مگر اینکه شما پای کار بوده اید.

دكتر فاتح با بیان اینكه همه نیروهای كار که از طریق شرکت های خدماتی در دانشگاه فعالیت می کنند، عضو خانواده دانشگاه هستند، اظهار داشت: تلاش كارگران در راستای پیشرفت این محیط علمی موجب توسعه دانشگاه و به مراتب رسیدگی بیشتر مجموعه به این قشر زحمت كش می باشد.

وی همچنین گفت: به بركت تلاش و زحمات شما دانشگاه با نشاط و سرحال پابرجاست، خدا را شاكر هستیم كه توفیق تقدیر از كاركنان شركتی در روز كارگر به ما داده شد و این روز در تقویم دانشگاه به ثبت رسید.

IMG_0114

دكتر مجتبی غیاثی مدیر امور اداری دانشگاه در این مراسم ضمن تبریك به كارگران و تقدیر از زحمات نیروهای شركتی دانشگاه گفت: نیروهای شركتی در صف اول نیروهای دانشگاه هستند و نقش هر یک از افراد در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر و مفید خواهد بود. وی با ذکر حدیثی ازامام علی(ع) که فرمودند کار عبادت است افزود: در راستای خدمت رسانی به این عزیزان دانشگاه اقدامات موثری انجام داده است و پیگیر تمام حوق قانونی کارگران عزیز می باشد.

IMG_0265

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسكی مسئول دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پس از تبریك اعیاد شعبانیه و روز كار و كارگر، با بیان روایاتی از امام علی (ع) پرداخت و بیان کرد: قدر ومنزلت انسان به قدر همت وتلاش او است.

ایشان در ادامه به حقوق کارفرما اشاره نموده وبیان کرد: خداوند تبارک وتعالی از هرگناهی می گذرد مگر 2 گناه، از جمله غصب حقوق کارگر.

12345