اخبار و رویدادها: رساله عضو هیات علمی دانشگاه منتخب گردید.

رساله عضو هیات علمی دانشگاه منتخب گردید.
شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸- ۱۴:۱۶:۲۱

   رساله عضو هیات علمی دانشگاه منتخب گردید.

طی مراسم تقدیر از رساله‌های منتخب فارغ التحصیلان دكتری و ارشد كشور، رساله دكتر محسن بیگلری از اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه به عنوان رساله شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر برای دومین سال متوالی تصمیم به برگزاری مسابقه رساله برتر از بین فارغ التحصیلان دكتری و ارشد كشور گرفت. در این مسابقه، رساله‌هایی كه در دو سال اخیر به پایان رسیده‌اند، توسط داوران به دقت مورد ارزیابی قرار گرفت و رساله‌های برتر انتخاب شدند.

موضوع رساله‌های قابل بررسی صرفا در زمینه بینایی ماشین بود و همچنین رساله‌های منتخب بر اساس فاكتورهایی همچون كیفیت و تعداد مقالات استخراج شده، كیفیت نگارش و سطح نوآوری صورت گرفته مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مراسم تقدیر از رساله‌های منتخب در تاریخ 15 اسفند 97 و در افتتاحیه چهارمین دوره از كنفرانس IPRIA به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این مسابقه، رساله دكتر محسن بیگلری از اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه با موضوع «تشخیص نوع و مدل وسیله نقلیه با استفاده از مدل‌های مبتنی بر بخش»، به عنوان رساله شایسته تقدیر شناخته شد.

لازم به ذكر است ایشان موفق به استخراج 9 مقاله شامل سه مقاله ISI، چهار مقاله علمی-پژوهشی و دو مقاله كنفرانسی از رساله خود گردید.

12345