اخبار و رویدادها: نتایج نهایی مرحله درون دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه

نتایج نهایی مرحله درون دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷- ۱۴:۴۱:۰۲

نتایج نهایی مرحله درون دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه

نتایج نهایی مرحله درون دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شاهرود به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه اعلام گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نتایج نهایی مرحله درون دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی اعلام گردید.

نتایج مسابقات به شرح زیر می باشد:

در بخش آوایی این مسابقات سمیه جهانفر، قره شیخ بیات و سوسن سلمانی در بخش دانشجویان دختر رشته ترتیل و احسان قوی، محمدرضا فرجی و محمد سجاد علیزاده مقدم در بخش برادران رشته قرائت تحقیق و محمدرضا یزدیان حسین پور، پوریا بیات و وحید غوغایی در رشته قرائت ترتیل به ترتیب مقام اول تا سوم را كسب نمودند.

رضا امین پور و محمدرضا مهدیزاده در رشته اذان و جاوید خاقانی به عنوان برگزیده رشته مناجات خوانی بخش برادران انتخاب شدند.

در بخش معارفی این مسابقات منوچهر نیكو منش، محمدمهدی تاجیك و علی اصغر فلاح جلیسه در رشته احكام و ناصر قاسمی، علی عصمتی و مهسا موقوفه ای در رشته نهج البلاغه به ترتیب مقام اول تا سوم را كسب نمودند.

لازم به ذكر است مصطفی نوروزیان و امیرحسین كیانی لائن نیز با كسب عنوان چهارم و پنجم و محسن سدیدی با كسب مقام چهارم به مرحله منطقه ای این مسابقات راه پیدا كردند.

در رشته سبك زندگی بخش معارفی سیده سارا حسینی و صابر شاه قلی زاده به صورت مشترك مقام اول و زهرا قلی پور و علی خرم مقام دوم و سوم را كسب نمودند.

در رشته تفسیر بخش معارفی مریم بیاری، رضا طهماسبی و محمد یوسفی مقدم به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود نمودند.

حمید فرخ زاد برگزیده رشته آشنایی با سیره معصومین(ع)، بهادر براری برگزیده رشته صحیفه سجادیه، فاطمه سپاسی برگزیده رشته آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، فرزانه كیا برگزیده رشته حفظ موضوعی و محمد عبادی برگزیده رشته حفظ پنج جز سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شاهرود می باشند.

12345