اخبار و رویدادها: برگزاری آئین با شكوه تجلیل از كارمندان نمونه دانشگاه

برگزاری آئین با شكوه تجلیل از كارمندان نمونه دانشگاه
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷- ۱۱:۰۷:۴۳

برگزاری آئین با شكوه تجلیل از كارمندان نمونه دانشگاه

آئین تجلیل از كارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور هیات رئیسه و كارمندان دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آئین تجلیل از كارمندان نمونه دانشگاه صبح روز دوشنبه 13 اسفند ماه جاری با حضور هیات رئیسه و كارمندان در محل سالن اجتماعات دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك برگزار گردید.

IMG_0019

IMG_0039

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسكی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در آئین تجلیل از كارمندان نمونه ضمن تبریك به كارمندان حاضر در سالن به حضور ارزشمند كاركنان دانشگاه در پیشبرد اهداف مجموعه اشاره نمود و به بیان نكاتی در خصوص اخلاق حرفه ای از دیدگاه معصومین پرداخت. ایشان با اشاره به بیانات و سلوك امام علی (ع) حسن خلق را موجب پیشرفت دستگاه اداری عنوان كرد و خدمت به خلق و پذیرش مسئولیت را از جمله اهداف اصلی در نظام اداری و به عنوان بزرگترین عبادت دانست.

IMG_0000

دكتر محمد علی مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه در این مراسم ضمن تشكر از كارمندان دانشگاه و تلاش های آنها در طول سال، بهترین انسان ها را افرادی عنوان نمود كه منفعت خود را نصیب دیگران می نماید.

دكتر مولایی با اشاره به لایحه بودجه سال 98 و محدودیت های موجود در این لایحه بر همكاری و همراهی بیشتر در فضای دانشگاه تاكید کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه با بیان بیست و دو هزار نامه وارده و صادره از سوی دبیرخانه، حجم فعالیت های دانشگاه در طول سال را بیان كننده عملكرد رو به رشد مجموعه عنوان نمود. وی اقدامات متعددی را در سال 97 در راستای ارتقای شغلی مطرح کرد و گفت: در طول یك سال گذشته فعالیت های گسترده ای برای اعضای غیر هیات علمی صورت پذیرفته است.

معاون اداری و مالی در این جلسه ضمن بیان تلاش های متعدد و اقدامات دانشگاه جهت ارتقا جایگاه كارمندان، تنظیم و تصویب تشكیلات دانشگاه كه هم اكنون در دفتر بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نهایی گردیده است را به عنوان فعالیتی عمده در هیات اجرایی دانست.

دكتر مولایی در ادامه به ارتقای اتوماسیون اداری در سال آتی و تغییراتی كه سبب تسریع در فرآیند عملیات اداری می گردد و همچنین فعالیت های دو كارگروه تخصصی ذیل هیات اجرایی شامل كارگروه طبقه بندی مشاغل و كارگروه كمیته منتخب هیات اجرایی اشاره نمود.

IMG_0139

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این آئین ضمن تقدیر از كارمندان به واسطه همكاری و همبستگی موجود در بین نیروهای دانشگاه، به چالش های پشت سر گذاشته و كسب موفقیت های متعدد اشاره نمود. ایشان با اشاره به اهمیت تقدیر، داشتن روحیه همكاری در دانشگاه و توجه به مراجعه كننده را سبب حفظ و رونق دانشگاه عنوان كرد و گفت: سعی شود در حد امكان به درخواست های قانونی مراجعه كننده توجه گردد.

رئیس دانشگاه در این جلسه بر نظم و انضباط و همچنین سلسله اداری و كار كارشناسی در دانشگاه تاكید نمود و توجه به صرفه جویی و اولویت بندی، همكاری و همبستگی در فضای كلی را موجب تحقق آینده روشن برای دانشگاه عنوان كرد.

ایشان به افتخارات اخیر دانشگاه و پیشرفت حوزه های مختلف دانشگاه در این جلسه پرداخت و كارمندان، دانشجویان و اعضای هیات علمی را به عنوان سرمایه های دانشگاه دانست. دكتر فاتح همچنین افزود: خوشبختانه در زمینه كارآفرینی و توسعه خدمات دانش بنیان و زیرساخت های كارآفرینی اقدامات خوبی تاكنون صورت پذیرفته است.

وی در پایان به انتخاب دانشكده معدن دانشگاه به عنوان قطب علمی مهندسی معدن سال 97 اشاره نمود و ابراز كرد: توسعه خوابگاه ها، توسعه فضای سبز و انعقاد قراردادهای متعدد در فضای علمی كشور سبب پیشرفت دانشگاه می گردد.

 در پایان این مراسم از کارمندان نمونه و قابل تقدیر دانشگاه در حوزه های مختلف با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

12345