اخبار و رویدادها: مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه

مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷- ۰۸:۳۹:۴۳

مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم دانشگاه

مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن بهار طبیعت به همت اداره كل امور فرهنگی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت اداره كل امور فرهنگی پیش از ظهر روز چهارشنبه 8 اسفند ماه جاری مراسم بزرگداشت مقام زن و تقدیر از همكاران خانم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن بهار طبیعت با حضور دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، دكتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی، دكتر مهدی برادران فیروزآبادی مدیركل امور فرهنگی دانشگاه و كارمندان و اساتید خانم در محل تالار اقاقیا امور فرهنگی برگزار گردید.

IMG_0046

آموزش مبنای تحول است.

در ابتدای این مراسم دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه ضمن تبریك روز زن، رمز موفقیت دانشگاه را تقدیر همگانی و ایجاد حس همدلی عنوان نمود و گفت : بانوان نقشی سازنده و غیرقابل انكار در هر جامعه ای دارند كه ایران نیز از این حیث مستثنی نبوده و بانوان در همه برهه های زندگی تاثیرگذار بودند و در پیشرفت و توسعه دانشگاه نیز نقشی پررنگ دارند و دانشگاه سعی می كند هر ساله در حد امكان شرایط مناسب و تقدیر شایسته را از همكاران خانم به عمل آورد.

IMG_0042

دكتر فاتح با اشاره به برخی از افتخارات اخیر دانشگاه در این جلسه، كسب رتبه دهم دانشگاه های كشور در جذب هیات علمی،  كسب رتبه 330 در بین 720 دانشگاه سبز جهان و همچنین رتبه 6 در بین 16 دانشگاه سبز ایران و قرارگیری در جمع دانشگاه های برتر جهان همراه با 29 دانشگاه دیگر از ایران را مقدمه ای برای موفقیت های آینده دانشگاه عنوان نمود و اظهار امیدواری كرد كه با همكاری مناسب نیروهای دانشگاه از جایگاه و اعتبار بهتری در مجموعه بهره مند گردیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم به تجهیز 155 آزمایشگاه و كارگاه آموزشی، تكمیل، ساخت و تعمیر خوابگاه های ملكی، توسعه خوابگاه های خودگردان، توسعه فضای سبز پردیس ها، احداث باغ ایرانی در پردیس مهندسی و توسعه درختكاری در پردیس ها اشاره نمود و اذعان داشت: ان شالله در آینده نزدیك خوابگاه دخترانه هفتم تیر و مركز دانشجویان تحصیلات تكمیلی افتتاح خواهد شد.

IMG_0058

در این جلسه پس از اجرای نمایش كانون تئاتر دانشگاه با عنوان انتخاب و سخنرانی دكتر صائمی مشاور خانواده در خصوص جایگاه زن از كاركنان خانم این دانشگاه با تقدیم هدیه ای تقدیر شد.

12345