اخبار و رویدادها: بازدید هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی شیمی و مواد

بازدید هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی شیمی و مواد
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷- ۰۸:۰۷:۲۸

بازدید هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی شیمی و مواد

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه اعضای هیات رئیسه از دانشكده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه ششم  اسفند ماه جاری از دانشكده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0001

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر و تشكر از رئیس دانشكده و اعضای هیات علمی، با بیان دغدغه های خود به جهت شرایط ویژه اقتصادی و بودجه افزود: تمام همت مسئولین دانشگاه فراهم آوردن شرایطی است تا بتوان براساس آن توسعه های فیزیكی و پروژه های ناتمام را به سرانجام برسانند و پیشرفت و جایگاه دانشكده به لحاظ ساختمان، توسعه فضای فیزیكی آزمایشگاه ها و خرید تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی در این راستا بوده است. ایشان اظهار امیدواری كرد: با برنامه ریزی مناسب، از دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی بتوانیم به خوبی استفاده كنیم و منشاء خدمات آموزشی و فنی به داخل و خارج دانشگاه باشیم و از تمام پتانسیل ها در سطح ملی و بین المللی جهت توسعه دانشگاه استفاده كنیم.

ایشان در ادامه به توسعه تحصیلات تكمیلی در دانشكده با راه اندازی رشته های تقاضامحور و بین رشته ای و توسعه ارتباط با بخش صنعت و  انعقاد قراردادهای پژوهشی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و گسترش فعالیت های پژوهشی جهت بالا بردن رتبه دانشگاه تاكید نمود.

IMG_0009

دكتر جعفری رئیس دانشكده مهندسی شیمی و مواد نیز در این جلسه گزارشی پیرامون آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیات علمی، تجهیزات آزمایشگاه ها و كارگاه ها ارائه داد و در ادامه ضمن تشكر از حضور هیات رئیسه دانشگاه به بیان مشكلات دانشكده و نیازمندیها، برنامه های آتی دانشكده را ارئه نمود.

دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری نیز در این جلسه بر اهتمام ویژه در بخش فناوری و ایجاد شركت دانش بنیان و فعالیت های مرتبط در این خصوص تاكید نمود.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و حل آن ها در این دانشكده برگزار شد برخی از اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و اعضای هیات رئیسه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345