اخبار و رویدادها: جلسه تكریم و معارفه رئیس كتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه تكریم و معارفه رئیس كتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷- ۱۴:۱۴:۱۴

جلسه تكریم و معارفه رئیس كتابخانه دانشگاه صنعتی شاهرود

طی جلسه شورای پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود از زحمات دكتر داود شاهسونی رئیس كتابخانه دانشگاه تقدیر به عمل آمد و دكتر صمد امامقلی زاده جهت ادامه مسئولیت این حوزه معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،  ظهر روز یكشنبه 5 اسفند ماه جاری طی جلسه شورای پژوهشی این دانشگاه در محل سالن اجتماعات خوارزمی پردیس مهندسی و فناوری های نوین با حضور رئیس دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزش و تحصیلات تكمیلی و همچنین اعضای شورای پژوهشی از زحمات دكتر داود شاهسونی رئیس كتابخانه این دانشگاه به واسطه 6 سال مدیریت موفق این مجموعه تقدیر به عمل آمد و دكتر صمد امامقلی زاده به عنوان رئیس جدید كتابخانه دانشگاه معرفی گردید.

IMG_0116

IMG_0045

در ابتدای این جلسه دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن خیر مقدم از زحمات دكتر شاهسونی و انجام اقداماتی كه سبب رشد و توسعه مجموعه كتابخانه دانشگاه گردید تقدیر و تشكر نمود. ایشان با اشاره به برخی از تغییرات ایجاد شده طی سال های اخیر عملكرد كتابخانه را موفقیت آمیز مطرح نمود و ابراز داشت: زحمات هر هیات علمی كه در كنار فعالیت های علمی و پژوهشی خود در زمینه فعالیت های اجرایی دانشگاه گامی بر می دارد و موجب ارتقا مجموعه می گردد بر كسی پوشیده نیست و ما به نوبه خود قدردان این تلاش های صادقانه هستیم.

IMG_0062

دكتر داود شاهسونی نیز در این جلسه با بیان مواردی در خصوص تجهیز و راه اندازی ساختمان كتابخانه پردیس مهندسی و پایگاه های علمی الكترونیكی بین المللی به تلاش های صورت گرفته در جهت تهیه منابع الكترونیكی از شركت های داخلی با هزینه بسیار اندك نسبت به گذشته اشاره نمود و گفت: خوشبختانه از سال 93 به مقالات 120 پایگاه، استانداردهای دفاعی و صنعتی، كتب الكترونیكی، پایان نامه های دنیا و همچنین در حال حاضر نرم افزار تعیین همپوشانی مقالات با مقالات كل دیتا و بیس ها دسترسی پیدا كرده ایم .

شاهسونی همچنین در ادامه به توضیحاتی در خصوص عملكرد كتابخانه در حوزه های سامانه پایان نامه ها، افزایش رتبه بندی جهانی وبومتریك دانشگاه، نسخه فیزیكی پایان نامه ها، كتابخانه دیجیتال، راه اندازی سالن پایان نامه های دیجیتال پرداخت. وی به ارتقا سالن های مطالعه جهت بهره مندی بهتر دانشجویان اشاره كرد و ابراز خرسندی نمود كه با توجه به كمبود نیرو در این حوزه خوشبختانه تمامی این امور با موفقیت به پایان رسیده است.

دكتر صمد امامقلی زاده نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دكتر شاهسونی و همچنین حسن اعتماد هیات رئیسه دانشگاه، دامنه فعالیت هایی كه سبب ارتقا كتابخانه و دانشگاه خواهد شد را گسترده عنوان نمود و درخصوص پیشرفت های آینده این حوزه ابراز امیدواری كرد.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از قبول مسئولیت دكتر اماقلی زاده از زحمات دكتر شاهسونی از سوی رئیس دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

IMG_0098

12345