اخبار و رویدادها: جلسه تكريم و معارفه مسئولين مديريت ارتباط با صنعت و دفتر هماهنگي بين المللي

جلسه تكريم و معارفه مسئولين مديريت ارتباط با صنعت و دفتر هماهنگي بين المللي
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷- ۱۰:۳۶:۱۴

جلسه تكريم و معارفه مسئولين مديريت ارتباط با صنعت و دفتر هماهنگي بين المللي

جلسه تكريم و معارفه مسئولين مديريت ارتباط با صنعت و دفتر هماهنگي بين المللي دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، جلسه تكريم و معارفه مسئولين مديريت ارتباط با صنعت و دفتر هماهنگي بين المللي اين دانشگاه پيش از ظهر روز شنبه 27 بهمن ماه سال 97 در محل دفتر رئيس برگزار شد.

در اين جلسه پس از تقدير از زحمات دكتر محمود نوروزي در حوزه ارتباط با صنعت، دكتر جواد قاليبافان جهت مسئوليت اين حوزه معرفي گرديد و پس از قدرداني از زحمات دكتر محسن رضواني مدير دفتر هماهنگي­ بين الملل دانشگاه، دكتر محمود نوروزي به عنوان مديريت جديد اين حوزه معرفي شد.

در ابتداي اين جلسه دكتر محمدمهدي فاتح رئيس دانشگاه ضمن تكريم و تشكر از افرادي كه مسئوليت­هايي را در بخش­هاي مختلف دانشگاه بر عهده مي گيرند و فضاي فعاليت علمي و پژوهشي را براي ديگران فراهم مي كنند، ابراز داشت: الحمدالله در حوزه ارتباط با صنعت با فعاليت دكتر نوروزي اتفاقات خوبي در راستاي توسعه و پيشرفت دانشگاه در زمينه­ گسترش قراردادهاي پژوهشي، بحث كارآفريني و همچنين تهيه آئين نامه ها و شيوه نامه ها صورت پذيرفته است. وي همچنين افزود: در حوزه روابط بين الملل نيز به همت دكتر رضواني عقد تفاهم نامه­ها با دانشگاه­هاي خارجي، ايجاد فضاي مناسب جهت كسب رتبه­هاي خوب براي دانشگاه در فضاي بين المللي و در نهايت رسيدن به وضعيت مناسب تر اين حوزه در مقايسه با شرايط حداقلي گذشته محقق شد.

IMG_0012

دكتر فاتح؛ تغيير و تحول در مديريت يك فرهنگ عمومي و تاثيرگذار است.

رئيس دانشگاه با تاكيد بر تاثيرات مثبت تغيير و تحول در فضاي مديريت، اين موضوع را سبب پيشرفت دانشگاه عنوان نمود و خاطر نشان كرد: افراد با افكار و سليقه جديد سبب ساز توسعه دانشگاه خواهند شد. ايشان در اين ديدار بر ارتباط بين مديران ستادي و معاونت ها تاكيد نمود و اين نوع از تعاملات را به عنوان نقشي تعيين كننده جهت توفيق خدمت رساني بيشتر دانست.

دكتر فاتح با اشاره به درك خوب يك مدير از شرايط حال و آينده حوزه خود جهت طراحي برنامه راهبردي و عملياتي براي آينده، استفاده از توانمندي­هاي سخت افزاري و نرم افزاري و داشتن نگاه سالم سازماني را از جمله مواردي عنوان كرد كه موجب برنامه­ريزي بهتر جهت پاسخ گويي به موقع به نيازهاي حوزه مديريتي خواهد شد.

دكتر علي دستفان معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در اين جلسه ضمن تقدير از دكتر نوروزي، ايشان را نيرويي كوشا، علمي و با انگيزه خواند و با بيان رشد صعودي روند قراردادها در بخش ارتباط با صنعت، فناوري و كارآفريني از ايشان تقدير و تشكر نمود. ايشان همچنين از دكتر رضواني كه با عملكرد خود سبب سرعت بخشيدن به تغييرات خوب حوزه ارتباط با صنعت شدند تقدير نمود و براي دكتر قاليبافان براي تداوم روند رو به رشد اين حوزه ابراز اميدواري كرد.

IMG_0024

دكتر رمضان رمضاني اومالي معاون دانشجويي دانشگاه نيز با حضور در اين جلسه با بيان نكاتي در خصوص سابقه كار خود در حوزه پژوهش به برنامه ها و امور مرتبط با اين حوزه و همچنين تغييرات مديريتي اشاره نمود.

در پايان دكتر محمود نوروزي ضمن تقدير و تشكر با ارائه گزارشي به بيان وضعيت كنوني ارتباط با صنعت، كارآفريني و شتاب دهنده دانشگاه پرداخت. دكتر جواد قاليبافان نيز از حسن اعتماد مجموعه به خود تشكر نمود و در خصوص فراهم نمودن شرايط لازم براي پيشرفت و توسعه حوزه ارتباط با صنعت ابراز اميدواري كرد.

IMG_0035

همچنين دكتر محسن رضواني در اين جلسه به بيان گزارشي از فعاليت­هاي صورت گرفته در حوزه بين الملل دانشگاه پرداخت و بيان كرد: سعي بر اين بود كه با تلاش و كوشش فراوان شرايط موجود را هموار نمايم و خدا را شاكرم كه اين تلاش ها منجر به اتفاقات خوبي در اين حوزه شد و از اين پس جهت ادامه مسيري رو به رشد براي دكتر نوروزي آرزوي موفقيت دارم.

IMG_0053

 

 

 

برای دیدن  گزارش تصویری این جلسه اینجا را کلیک کنید

 

12345