اخبار و رویدادها: معرفی دستاوردهای دانشگاه در شانزدهمین نمایشگاه كتاب استان سمنان- شاهرود

معرفی دستاوردهای دانشگاه در شانزدهمین نمایشگاه كتاب استان سمنان- شاهرود
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷- ۱۵:۲۳:۰۸

معرفی دستاوردهای دانشگاه در شانزدهمین نمایشگاه كتاب استان سمنان- شاهرود

دانشگاه صنعتی شاهرود در كنار 155 غرفه دیگر با ارائه دستاوردهای این دانشگاه در شانزدهمین نمایشگاه كتاب استان سمنان-شاهرود حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، شانزدهمین نمایشگاه كتاب استان سمنان-شاهرود با حضور 155 غرفه و 260 ناشر از تاریخ 11 آذر ماه جاری در محل سالن شهید بهشتی افتتاح گردید و تا 17 آذر ماه 97 جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

IMG_0099

مركز چاپ و نشر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود كه از سال 93 تا به الان 50 عنوان كتاب را به عنوان دستاوردهای خود ارائه نموده است، با حضور در این نمایشگاه كتاب های متعددی را در حوزه های مختلف مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه در معرض دید علاقه مندان قرار داد.

كتاب مدل سازی و كنترل مبدل های الكترونیك قدرت به ترجمه دكتر قلی زاده نرم، كتاب تئوری مجموعه راف به تالیف دكتر شیخ و كتاب سنگ های ساختمانی به تالیف دكتر عطایی توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه به عنوان جدیدترین دستاوردهای مركز چاپ و نشر بوده است.

IMG_0000

در این نمایشگاه كه به عنوان فرصتی برای اهل فرهنگ و دوستداران كتاب می باشد تلاش شده است تا از همه ظرفیت‌ ها برای معرفی استان سمنان استفاده شود.حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای امینی امام جمعه شاهرود در حاشیه بازدید خود از دستاوردها این دانشگاه بازدید نمود.

رونمایی از ۱۰۰ عنوان كتاب، برگزاری نشست‌های اهل قلم و شعر و ادب، برپایی كارگاه اموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی، نشست تخصصی با موضوع شاهنامه‌ خوانی، قصه‌گویی، مسابقه عكاسی، چهره آرایی كودكان، مسابقه ایده كتابخوانی، تكمیل بانك اطلاعاتی نویسندگان و مولفان از برنامه های جنبی این نمایشگاه است .

 

12345