اخبار و رویدادها: مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی دانشگاه

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی دانشگاه
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷- ۱۵:۲۶:۵۵

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی دانشگاه

طی جلسه ای با حضور هیات رئیسه دانشگاه دکتر وحید رضا کلات جاری به ‌عنوان رئیس دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی معارفه و از زحمات دکتر مسعود طاهری شهر آئینی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

 

به گزارش روابط عممی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز دوشنبه 12 آذر ماه جاری همزمان با جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با دانشکده ها با حضور هیات رئیسه، دکتر وحیدرضا کلات جاری به ‌عنوان رئیس دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی معارفه و از زحمات دکتر مسعود طاهری شهر آئینی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر از دکتر طاهری بابت زحمات گسترده در این دانشکده و تشکر از دکتر کلات جاری بابت قبول مسئولیت به عنوان رئیس دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی، اظهار خرسندی کرد: خوشبختانه همبستگی خوبی را در بین فضای هیات علمی، کارمندی و دانشجویی این دانشکده شاهد هستیم.

_MG_0072

در بخشی از این مراسم دکتر طاهری رئیس پیشین دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی، از اعضای هیات علمی آن دانشکده به واسطه همکاری در دوران مسئولیتش تقدیر نمود و ضمن سپاسگزاری از همکاری های هیات رئیسه، دفتر جذب و همچنین حسن انتخاب دکتر کلات جاری برای رئیس جدید دانشکده آرزوی توفیق نمود.

دکتر کلات جاری نیز از اعضای هیات علمی این دانشکده خواست تا برای انجام بهتر و بیشتر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت تیمی و با برنامه همراهی نمایند. ایشان همچنین به بیان پیشنهاداتی جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف دانشکده پرداخت.

  در پایان این مراسم اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اساتید و کارکنان دانشکده معماری و شهرسازی با اهدای هدایایی از دکتر طاهری تقدیر و تشکر نمودند.

_MG_0092 

12345