اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشكده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷- ۱۵:۰۳:۳۴

دیدار هیات رئیسه و دانشكده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده علوم ریاضی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 5 آذرماه سال جاری از دانشكده علوم ریاضی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0010

درابتدای جلسه دكتر ابراهیم هاشمی رئیس دانشكده علوم ریاضی ضمن خوش آمدگویی و تشكر از حضور هیأت رئیسه گزارشی در خصوص آمار از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی، تعداد مقالات، برگزاری سمینار و همایش های آموزشی طی یك سال اخیر ارائه داد.

IMG_0072

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشكر از رئیس دانشكده، مدیران گروه و اعضای هیأت علمی خاطر نشان كرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات اعضای هیأت علمی به جهت پیشرفت دانشگاه می باشد. ایشان با اشاره به كاربردی بودن و گستردگی رشته ریاضی به همكاری چند جانبه با دانشكده های دیگر تاكید نمود و افزود: با توجه به جایگاه مناسب این دانشكده باید در  زمینه های همكاری های بین المللی به صورت مقالات، طرح های تحقیقاتی، فرصت مطالعاتی، جذب دانشجو و راهنمایی و مشاوره دانشجویان خارجی برنامه ریزی و اقدام صورت گیرد.

دكتر فاتح كسب جایگاه مطلوب در رتبه بندی تایمز را یك نكته مثبت برای دانشگاه عنوان نمود و خاطر نشان كرد: امیدواریم با برنامه ریزی دفتر روابط بین الملل و همكاری با سایر دوستان كار در این زمینه ادامه یابد.

ایشان همچنین در ادامه سخنان خود به همكاری در طرح های توسعه ای و بنیادی، فعالیت در برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی ریاضی، ایجاد فضای همكاری های مشترك بین دانشكده ای در موضوعات مختلف نظیر آمار، بهینه سازی و ..تاكید نمود و از اعضای هیات علمی این دانشكده از جمله دكتر شاهسونی، دكتر احسنی طهرانی و دكتر مس فروش كه به عنوان مدیران ستادی دانشگاه فعالیت نمودند تقدیر و تشكر كرد.

در ادامه این دیدار دكتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی و دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345