اخبار و رویدادها: اقدامات دانشگاه به مناسبت هفته جهانی كارآفرینی

اقدامات دانشگاه به مناسبت هفته جهانی كارآفرینی
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷- ۱۳:۵۷:۳۱

  اقدامات دانشگاه به مناسبت هفته جهانی كارآفرینی

به مناسبت هفته جهانی كارآفرینی بیش از هزاران رویداد در ۱۲۵ كشور جهان به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، این دانشگاه و اداره كارآفرینی در راستای همكاری و تعامل مشترك با سایر سازمان ها و اكوسیستم كارآفرینی شهر، در كنار مجموعه هایى شامل پارك علم و فناوری استان سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و با همكارى انجمن علمی كارآفرینی و شركت هاى استارتاپى دانشگاه مجموعه برنامه هایی در هفته جهانی كارآفرینی تدارك دید.

photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۱_۱۳-۳۷-۴۷

هفته سوم نوامبر مصادف با هفته آخر آبان ماه را هفته جهانی كارآفرینی می نامند كه بیش از هزاران رویداد در ۱۲۵ كشور جهان به صورت همزمان برگزار می شود.

به گفته دكتر سید ایمان حسینی سرپرست اداره كارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود، امسال اولین سالی است كه این دانشگاه نیز از 21 الی 28 آبان ماه جاری همزمان برنامه های این هفته را دنبال كرد و بخش های متنوع و متفاوتی برای آشنایى دانشجویان، اساتید و علاقمندان در دانشگاه برگزار نمود.

یونس یونسیان مسئول شتابدهنده و تیم های استارتاپی دانشگاه برگزاری دوره هایی با عنوان دورهمى همفكر، انتقال تجارب كارآفرینان موفق، پرسش و پاسخ با طعم كارآفرینی، پنل آشنایى با پارك علم و فناورى استان سمنان، كارگاه هاى آموزشی توانا، میز مشاوره و برنامه های كارآفرینی در دانشگاه آزاد را از مهم ترین محورها و برنامه های مشترك در این هفته عنوان نمود.

12345