اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷- ۱۳:۴۸:۳۸

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی كامپیوتر این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه این دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه  28 آبام ماه سال جاری از دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0030

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه ضمن بیان اهمیت دیدارهای دوره ای با دانشكده ها و شنیدن نقطه نظرات، شاخص سرانه مقاله برای اعضای هیات علمی را به طور متوسط 2 عنوان نمود و در این خصوص اظهار خرسندی كرد و گفت: باید برای ارتقا این شاخص تلاش نماییم.

IMG_0006

فاتح  ضمن تقدیر از دكتر محسن رضوانی هیات علمی این دانشكده و تغییرات زیربنایی در بخش روابط بین الملل كه موجب ارتقای رتبه بین المللی و كسب رتبه 22 تایمز شد، پیشرفت این حوزه را یكی از دغدغه های دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه باید وجه بین المللی داشته باشد و لازمه این كار همفكری و بهره مندی از تجربیات جهت برنامه ریزی در این حوزه است. وی همچنین به توجه بیشتر در خصوص رشد زیر ساخت های امور بین الملل در دانشگاه تاكید كرد و ابراز امیدواری نمود كه با تلاش، پی گیری  و برنامه ریزی دكتر رضوانی شاهد تقویت بیشتر بخش بین المللی، تقویت وب سایت دانشگاه به دو زبان مشخص و ایجاد زیر ساخت مناسب برای جذب دانشجوی خارجی  باشیم.

ایشان ضمن تشكر از اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات تمام موفقیت های دانشگاه در عرصه های مختلف را حاصل زحمات، درك موقعیت و شرایط توسط اعضای هیات علمی با انگیزه و پر انرژی در دانشگاه عنوان كرد.

IMG_0007

در این نشست دكتر علیرضا الفی رئیس دانشكده مهندسی كامپیوتر و فناوری اطلاعات به ارائه گزارشی در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، كاركنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، نشریات علمی پژوهشی،تعداد مقالات، فعالیت های پژوهشی اساتید، طرح های پیشنهادی و برنامه های آتی این دانشكده و همچنین نیازمندی در خصوص جذب نیرو، رشته های جدید، راه اندازی آزمایشگاه های جدید و ارتقای مركز محاسبات دانشكده پرداخت.

همچنین دكتر بیگلری، دكتر هدی مشایخی، دكتر جعفری نژاد، دكتر حسن پور و دكتر رضوانی از اعضای هیات علمی این دانشكده در این جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار، هیات رئیسه دانشگاه پس از بحث و تبادل نظر به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشكده پاسخ دادند.

12345