اخبار و رویدادها: فعالیت های اخیر مركز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود

فعالیت های اخیر مركز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷- ۱۴:۰۷:۰۷

 فعالیت های اخیر مركز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود

مركز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای پیشبرد اهداف و تحقق رسالت این مركز، اقدام به انجام فعالیت های متعددی نموده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مركز مشاوره دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف و تحقق رسالت این مركز، اقدام به انجام فعالیت های متعددی نموده است.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۸_۱۰-۱۵-۱۴

ارتقای سطح دانش و بینش روان شناختی دانشگاهیان در زمینه مسائل، مشكلات و نیازهای جامعه دانشجویی، راهنمایی دانشجو در جهت شناخت صحیح توانایی ها و مشكلات خود، راهنمایی دانشجو در تصمیم گیری آگاهانه، عاقلانه و حسن انتخاب، راهنمایی دانشجو در حل مشكلات رفتاری، عاطفی، شناختی، تحصیلی، خانوادگی و مسائل مربوط به ازدواج از جمله اهداف مركز مشاوره دانشگاه می باشد.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۸_۱۰-۱۵-۱۲-(2)

مركز مشاوره دانشگاه در راستای ارائه خدمات مشاوره ای مناسب در مراسمی كه به منظور معارفه و آشنایی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه در اردوگاه تفریحی دانشگاه در تاریخ های 19 و 20 مهرماه 97 برگزار گردید، اقدام به برپایی غرفه معرفی مركز مشاوره و كانون همیاران در جشن معارفه دانشجویان ورودی جدید نمود. در این غرفه كلیه خدمات و برنامه های مركز مشاوره و كانون همیاران از طریق توزیع بروشور، تراكت، پوستر، كتابچه و.. به بازدیدكنندگان معرفی گردید. همچنین جهت ارتقاء روحیه شادی و نشاط در بین دانشجویان بازی های مفرحی به همراه اهدا جوایز در غرفه اجرا شد.

برگزاری اولین جلسه توجیهی و هم اندیشی مشاوران و روان شناسان مركز مشاوره دانشگاه با هدف توجیه طرح ها و برنامه های سال تحصیلی جدید، همچنین تبادل تجربه همكاران جهت ارتقاء فعالیت های مركز از دیگر برنامه های این مركز می باشد. در این جلسه ابتدا مسئول مركز به بیان سیاست های كلی مركز مشاوره پرداخت و سپس هریك از مشاوران شاغل در دفاتر مشاوره دیدگاه ها و تجربه های گذشته و برنامه های آینده خود را در سال تحصیلی جدید ارائه نمودند.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۸_۱۰-۱۵-۱۲

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۸_۱۰-۱۵-۱۰

همچنین برگزاری جلسات انتخابات اعضای شورای مركزی كانون و هم اندیشی همیاران در تاریخ های 11، 15 و 25 مهر ماه 97 با هدف انتخابات اعضای شورای مركزی كانون و ارائه طرح ها و برنامه های سال تحصیلی جدید، بخشی دیگر از فعالیت این مجموعه می باشد. در این جلسات كه اعضای سال گذشته كانون همیاران، كارشناس و مسئول مركز حضور داشتند، انتخابات دبیر و نائب دبیر و اعضای شورای مركزی كانون انجام گرفت. همچنین اعضای كانون طرح ها و برنامه های آتی خود را بر اساس تقویم اجرایی ارائه نمودند.

12345