اخبار و رویدادها: جلسه مشترك فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با دانشكده تربیت بدنی دانشگاه

جلسه مشترك فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با دانشكده تربیت بدنی دانشگاه
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷- ۰۹:۱۷:۱۵

جلسه مشترك فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با دانشكده تربیت بدنی دانشگاه

جلسه مشترك رئیس دانشكده تربیت بدنی و مدیر گروه مكاترونیك دانشگاه صنعتی شاهرود با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه مشتركی بین دكتر علی یونسیان رئیس دانشكده تربیت بدنی و دكتر بامداد مدیر گروه مكاترونیك دانشكده مكانیك دانشگاه با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران روز شنبه 28 مهر ماه جاری در محل این فدراسیون برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۰_۱۳-۱۴-۱۵

در این جلسه كه با حضور هرمز صادقی نیا مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین، حسین پور دبیر فدراسیون، دكتر حمید علی صمیمی ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، سید باقری معاون امور استان های فدراسیون و تیموری دانشجوی دكترای بیومكانیك همراه بود، گزارش مبسوطی از توانمندی های علمی و آزمایشگاهی و همچنین ظرفیت نیروی انسانی كارآمد دانشكده تربیت بدنی دانشگاه توسط دكتر یونسیان و دكتر بامداد ارائه گردید كه مورد توجه قرار گرفت و در ادامه نیز در خصوص ارائه راهكا رهای همكاری های آموزشی پژوهشی و ساخت تجهیزات بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

به گفته دكتر یونسیان رئیس دانشكده تربیت بدنی دانشگاه در آینده نزدیك با حضور رییس این فدراسیون در دانشگاه تفاهم نامه ای جهت همكاری های بیشتر با این مجموعه منعقد می گردد.

لازم به ذكر است یك كار پایلوت پژوهشی مرتبط به این فدراسیون كه توسط آزمایشگاه حركات اصلاحی و توانبخشی دانشكده تربیت بدنی دانشگاه صورت گرفته بود، در این جلسه ارائه گردید.

 

 

12345