اخبار و رویدادها: مراسم تكریم و معارفه رئیس دانشكده فیزیك دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تكریم و معارفه رئیس دانشكده فیزیك دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷- ۱۴:۳۷:۱۶

مراسم تكریم و معارفه رئیس دانشكده فیزیك دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تكریم و تقدیر دكتر مهدی مومنی و معارفه دكتر سعید حسامی پیله ورد به عنوان رئیس دانشكده فیزیك دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم تكریم دكتر مهدی مومنی و معارفه دكتر سعید حسامی پیله ورد به عنوان رئیس دانشكده فیزیك این دانشگاه صبح روز دوشنبه 23 مهرماه جاری در سالن جلسات این دانشكده برگزار شد.

IMG_0014

نگاه مدیریت برای حل مسائل باید نگاه مساعدت و صبر باشد.

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این آئین كه با حضور اعضای هیأت علمی این دانشكده و هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشكر از دكتر مومنی به جهت خدمت در این دانشكده،برای ایشان آرزوی موفقیت كرد.و لازمه مدیریت یك مجموعه را تحمل سختی ها و صبوری در طی مسیر پر فراز و نشیب زمان تصدی مسئولیت عنوان نمود . ایشان در این جلسه از دكتر بی تقصیر، دكتر رحمانی، دكتر توكلی، دكتر قاضی، دكتر عشقی، دكتر حسینی از اعضای هیات علمی دانشكده فیزیك كه در بخش های متعدد این دانشكده و پیشبرد اهداف همراهی نمودند تقدیر و تشكر نمود.

IMG_0013

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشكر از دكتر حسامی جهت قبول مسئولیت، به بیان دانش و تجربه ایشان پرداخت و موفقیت روز افزون این دانشكده را در سایه همكاری دیگر دوستان بیان كرد. وی مقالات پژوهشی، طرح های برون دانشگاهی، كارافرینی و همچنین تدریس مناسب را از جمله ظرفیت های موجود دانشكده دانست و تاكید كرد: باید با ایجاد فضایی مناسب سبب پیشرفت مجموعه شویم.

دكتر مهدی مومنی در این جلسه ضمن تشكر از حاضرین به ارائه گزارشی از تاریخچه خدمت خود در دانشكده فیزیك پرداخت و برای دكتر حسامی جهت پیشبرد اهداف آتی دانشكده آرزوی موفقیت كرد.

دكتر حسامی پیله ورد نیز ضمن تقدیر از دكتر مومنی و آرزوی توفیق برای ایشان، به بیان درخواست ها و نیازمندی های بخش آزمایشگاهی دانشكده اشاره نمود و در این موضوع نقطه نظرات خود را بیان كرد.

در پایان هیأت رئیسه دانشگاه به پرسش ها و درخواست های اعضای هیات علمی دانشكده فیزیك پاسخ لازم را ارائه كردند.

 

12345