اخبار و رویدادها: توديع و معارفه مدير كل امور دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود

توديع و معارفه مدير كل امور دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷- ۱۵:۰۶:۴۲

  توديع و معارفه  مدير كل امور دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات دکتر حجت احسنی طهرانی به عنوان مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر احمد واعظیان به عنوان مدیریت جدید این حوزه منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز شنبه 14 مهر ماه جاری طی نشستی با حضور هیات رئیسه دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران حوزه های مختلف و کارکنان حوزه امور دانشجویی از زحمات دکتر حجت احسنی طهرانی مدیر اسبق امور دانشجویی دانشگاه تقدیر بعمل آمد و دکتر احمد واعظیان به عنوان مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه معرفی گردید.

IMG_0156

در ابتدایی این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن اشاره به فضای رو به رشد در دانشگاه  و توجه به جایگاه تکریم و اهمیت به آن، به رشد 5 درصدی ثبت نام شدگان در سال جاری و انجام اقدامات خوب در حوزه امور دانشجویی این دانشگاه پرداخت.

دکتر فاتح: مدیر دانشجویی کانون توجه دانشجویان است.

رئیس دانشگاه ضمن بیان اهمیت حضور مدیر دانشجویی و ارتباط گیری مناسب این حوزه با دانشجویان، پاسخگویی به درخواست های صنفی دانشجویان را از جمله وظایف اصلی این حوزه مطرح نمود و گفت: همراهی و همبستگی با دانشجویان در طول 9 سال تلاش دکتر احسنی را می توان 9 سال خدمت صادقانه در این حوزه عنوان نمود.

دکتر فاتح ضمن تقدير و تشكر از زحمات دکتر احسنی، لازمه قبول مسئوليت از سوي دكتر واعظیان را ادامه همكاري و تعامل كاركنان تلاشگر اين حوزه با مديريت جديد عنوان نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حوزه امور دانشجویی را مهمترین بازوی معاونت دانشجویی عنوان نمود و با تاکید بر اینکه بهترین فرد، کسی است که بیشترین نفع را به مردم برساند، افزود: تعدد امور در این حوزه لازمه تلاش مستمر است و جا دارد از زحمات دکتر احسنی به منظور حجم بالای کار و انجام امور به درستی تقدیر نمود و خواستار توفیق و پیشرفت بیش از پیش برای دکتر واعظیان شد.

در ادامه دکتر رمضان رمضانی اومالی معاون دانشجویی دانشگاه همچنین ضمن اشاره به اهمیت و گستردگی کار در حوزه دانشجویی از زحمات دکتر احسنی طهرانی تقدیر نمود و با بیان انتخاب به جا دكتر احمد واعظیان براي مسئوليت مدير دانشجويي، وی را از واجدين شرايط احراز اين پست دانست.

در ادامه حاضرین در جلسه پس از ارائه گزارشی توسط دکتر احسنی طهرانی از روند مدیریت خود در این حوزه، به بیان نقاط قوت در طول تصدی ایشان پرداختند و ضمن تبریک به دکتر واعظیان جهت همکاری با این حوزه اعلام آمادگی نمودند.

 

 

12345