اخبار و رویدادها: دکتر گودرزی خبر داد: پذیرش بیش از 1700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه

دکتر گودرزی خبر داد: پذیرش بیش از 1700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷- ۱۵:۲۹:۳۱

دکتر گودرزی خبر داد: پذیرش بیش از 1700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود از پذیرش بیش از 1700 نفر در 137 رشته مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه در سال جاری میزبان بیش از 1700 نفر دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. وی اظهار کرد: از روز ‌شنبه 17 شهریور ماه جاری ثبت نام ورودی‌های جدید سال 97 مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه 22 شهریور ماه ادامه خواهد یافت. ایشان گفت: پذیرفته‌ شدگان  با حضور در محل ثبت نام طبق طبقه بندی دانشکده ها با در دست داشتن مدارک شناسایی خود(شناسنامه، کارت ملی، 6 قطعه عکس، اصل مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدرک معتبر نظام‌وظیفه) مراحل ثبت نام را طی نمودند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: کارکنان حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه همه روزه صبح ها از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 16 جهت پاسخگویی و ارائه خدمات به دانشجویان حضور دارند.

گودرزی با بیان اینکه در جلسات متعدد طی ماه های مرداد و شهریور در این حوزه هماهنگی های لازم در خصوص روند ثبت نام صورت گرفته است، افزود: با توجه به شرایط حاضر امید است که ثبت نام از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی تا پایان بدون هیچ مشکلی صورت پذیرد و دانشجویان جدیدالورود، سال تحصیلی خوبی را در پیش داشته باشند.

ایشان در خصوص ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی بیان کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه در 27 شهریور پس از ثبت نام غیرحضوری، با مطالعه اطلاعیه های مندرج در سایت و با حضور در دانشگاه به ترتیب حروف الفبا از تاریخ 31 شهریور لغایت 3 مهر ماه جاری، روند ثبت نام را طی خواهند نمود.

 

12345