اخبار و رویدادها: افتتاح فاز یك مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود

افتتاح فاز یك مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷- ۱۵:۳۴:۴۷

افتتاح فاز یك مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری كابینه دوازدهم و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی همزمان با افتتاح متمركز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود، فاز یك مجموعه ورزشی پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، همزمان با آيين افتتاح متمركز  ۱۵۸ پروژه شاهرود فاز يك مجموعه ورزشي پرديس دانشگاه عصر روز دوشنبه 5 شهريور ماه سال جاري با حضور دكتر منصور غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، حجت ‌الاسلام عباس اميني امام جمعه شهر شاهرود، سيدحسن حسيني شاهرودي نماينده شهرستانهاي شاهرود و ميامي در مجلس، محمدكرم محمدي فرماندار شهرستان شاهرود و دكتر  محمدمهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي پس از اداي احترام به مقام شامخ شهداي گمنام واقع در پرديس مهندسي و فناوري هاي نوين دانشگاه افتتاح شد.

دكتر محمدمهدي فاتح در گفتگو با روابط عمومي دانشگاه، به افتتاح سالن ورزشي آزادي پرديس مهندسي در جريان افتتاح  ۱۴۵ پروژه عمراني و اقتصادي شهرستان اشاره كرد و افزود: فاز اول اين مجموعه دو هزار و ۶۰۰ متر مربع بوده و شامل يك سالن چند منظوره ورزشي (فوتسال، بسكتبال، واليبال) و يك سالن بدنسازي و نيز مجموعه اداري است كه براي تكميل آن ۴۳ ميليارد و ۶۸۳ ميليون ريال هزينه شده است. فاتح با بيان كل اعتبار منظور شده براي اين اجرای،  ابراز اميدواري كرد كه براي تكميل اين مجموعه نياز به دو ميليارد و ۲۵۰ ميليون تومان ديگر است كه نيازمند نگاه ويژه و مساعدت وزارت مي باشد.

IMG_0576

اهميت وجود سالن ورزشي در دانشگاه

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود، با توجه به اينكه اين دانشگاه داراي دانشكده تربيت‌بدني است و در مقاطع دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي پذيرش بالغ ‌بر ۳۰۰ دانشجو دارد، تكميل سالن‌هاي ورزشي اين دانشگاه را ضروري دانست و تاكيد نمود: اميد است از محل رديف متمركز در اختيار وزارت تحت عنوان كمك به تكميل فضاهاي آموزشي و كمك ‌آموزشي نيمه تمام كه ۵۰ درصد اعتبار آن از ساير منابع تامين شده باشد مبلغ موردنياز از سوي وزير علوم مساعدت شود تا اين پروژه سال آينده تكميل و به بهره‌برداري برسد.

ايشان در پايان اظهار خرسندي كرد كه با افتتاح اين مجموعه بتوانيم سهم ورزش و نشاط اجتماعي را در دانشگاه بيش از پيش ارتقا دهيم.

لازم به ذكر است پس از برگزاري آئين افتتاح متمركز پروژه‌هاي عمراني و اقتصادي شهرستان شاهرود، فاز يك مجموعه ورزشي پرديس مهندسي و فناوري هاي نوين دانشگاه به نام سالن ورزشي آزادي  افتتاح شد.

IMG_0492

12345