اخبار و رویدادها: جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره خدمات دانشگاه

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره خدمات دانشگاه
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷- ۱۰:۰۴:۰۵

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره خدمات دانشگاه

تقدیر از زحمات محمد ابراهیم صفری به منظور تصدی ریاست اداره خدمات دانشگاه تاكنون و معرفی محمد علی حسن پور به عنوان رئیس كنونی این اداره.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز یكشنبه 28 مرداد ماه جاری طی مراسمی با حضور دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، دكتر محمد علی مولایی معاون اداری و مالی و جمعی از مدیران و كارشناسان در محل دفتر رئیس از زحمات رئیس اداره خدمات تقدیر بعمل آمد، دكتر فاتح در این جلسه با اشاره به عملكرد مثبت اداره خدمات دانشگاه این موفقیت را مرهون مدیریت خوب و تلاش و همكاری مناسب نیروهای خدماتی دانست و از زحمات و تلاش های محمد ابراهیم صفری در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشكر كرد.

ایشان با بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت دانشگاه و بودجه بر اولویت بندی كارها و هزینه ها تاكید كرد و گفت: رسیدگی به امور رفاهی همكاران و پرداخت های پرسنلی به موقع جزو اولویت های كاری است. 

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۹_۱۳-۲۱-۴۴-(2)

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۹_۱۳-۲۱-۴۴

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات محمد ابراهیم صفری در زمان تصدی ریاست اداره خدمات دانشگاه با حضور تقریبی 400 نیرو در بخش شركتی و ارتباط موثر با حوزه های مختلف، برای محمد علی حسن پور به عنوان مدیریت كنونی این اداره و پیشبرد اهداف این حوزه آرزوی موفقیت نمود.

12345