اخبار و رویدادها: اتمام آرام ترين كنكور كارشناسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

اتمام آرام ترين كنكور كارشناسی در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷- ۱۲:۴۶:۳۹

اتمام آرام ترين كنكور كارشناسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

كنكور سراسری كارشناسی سال 97 در اين دانشگاه آرامترين سال اجرايی خود را با موفقيت پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، كنكور سراسری كارشناسی سال 97 در اين دانشگاه آرامترين سال اجرايی خود را با موفقيت پشت سر گذاشت.

طي گفتگو كارشناس روابط عمومی با دكتر گودرزی معاون آموزشي دانشگاه صنعتی شاهرود: كسب تجربه برگزاری كنكور سراسری  از ساليان گذشته به اعلام نتايج موفقيت آميزی در اين حوزه منجر گرديد.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۳۰_۱۵-۵۰-۱۴

گودرزی از رقابت چهار هزار داوطلب همزمان با سراسر كشور در حوزه هاي امتحانی دانشگاه صنعتی شاهرود نام برد و گفت: داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تير ماه سال 97 در پنج رشته رياضی، تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر در دو نوبت صبح و عصر به رقابت با هم پرداختند.

 

آرام ترين آزمون در دانشگاه رقم خورد.

معاون آموزشی و تحصيلات تكميلی دانشگاه از شركت 64 در صد از داوطلبان در رشته تجربی در سراسر كشور خبر داد و ضمن آرزوی موفقيت برای كليه داوطلبان به تلاش چهارصدو شصت و پنج نفر كادر اجرايی در اين آزمون اشاره كرد و افزود: امسال با بهره مندی از تجربيات ساليان گذشته توانستيم آرام ترين آزمون را در دانشگاه رقم بزنيم. وی با بيان اينكه داوطلبين مقطع كارشناسی با توجه به سنين پايين تر به نسبت مقاطع ديگر از حساسيت بالاتری برخوردار مي باشندخاطر نشان كرد: ما سعي بر آن داشتيم كه با برگزاري جلساتی از يك ماه گذشته هماهنگی های لازم با نهادها، ارگان ها و سازمان های مختلف در سطح شهر را جهت ايجاد فضايی دور از هر گونه مشكل فراهم نماييم.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۳۰_۱۵-۴۹-۴۵

گودرزی زمان اعلام نتايج اين آزمون كه همزمان با سراسر كشور در محل های دانشكده فيزيك، سالن فجر، سالن انقلاب و دانشكده صنايع اين دانشگاه برگزار گرديد را 15 مرداد ماه 97 بيان نمود و از اعلام نتايج نهايی در نيمه دوم شهريور ماه سال جاری خبر داد.

 

پاسخنامه ی داوطلبين اين حوزه پس از اتمام آزمون در روز جمعه توسط نماينده ای از دانشگاه، نماينده ای از سازمان سنجش و نماينده نيروی انتظامی با عنوان حفاظت از آزمون به مركز استان تحويل داده شد.

12345