اخبار و رویدادها: دفاع ششمین دانشجوی دكتری دانشكده كشاورزی دانشگاه

دفاع ششمین دانشجوی دكتری دانشكده كشاورزی دانشگاه
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷- ۱۰:۱۲:۲۷

دفاع ششمین دانشجوی دكتری دانشكده كشاورزی دانشگاه

ششمین دانشجوی دكتری دانشكده كشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود از رساله خود با كسب درجه عالی دفاع نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، عصمت محمدی دانشجوی مقطع دكتری رشته اكولوژی این دانشگاه در روز دوشنبه 28 خرداد 97 از رساله خود تحت عنوان "بررسی اثر سیستم های مختلف خاكورزی و مدیریت تغذیه ای بر توان ترسیب كربن در زراعت گیاه ذرت"  به راهنمایی دكتر حمیدرضا اصغری و مشاوره دكتر احمد غلامی و دكتر سرور خرم دل از اعضای  هیات علمی دانشكده مهندسی كشاورزی دانشگاه دفاع نمود.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۲۰_۱۳-۰۱-۵۲

این رساله بر اساس نظر داوران داخلی دكتر حمید عباسدخت و دكتر مهدی برادران از دانشكده مهندسی كشاورزی دانشگاه و دكتر همت اله پیردشتی  به عنوان داور خارجی، به كسب درجه عالی نائل گردید.

تأكید بر استفاده از روش های كم خاكورزی در مدیریت اراضی به جای خاكورزی های مرسوم، تأثیر مدیریت تغذیه ای بر ترسیب كربن و كاهش هدررفت ماده آلی خاك و تأثیر استفاده از اصلاح كننده های خاك در افزایش كربن آلی خاك و ترسیب كربن نتایج حاصل از این پژوهش می باشد.

لازم به ذكر است عصمت محمدی در سال 1396 به عنوان دانشجوی پژوهشگر برتر دانشكده انتخاب گردید و 2 مقاله علمی و پژوهشی و 4 مقاله كنفرانسی ارائه نمود.

4 مقاله چاپ شده ( دو مقاله علمی پژوهشی و دو مقاله كنفرانسی) و دو مقاله در حال ارسال را می توان به عنوان دستاوردهای این رساله نام برد.

12345