اخبار و رویدادها: روابط عمومي به عنوان پشتيبان اصلي مديران دانشگاه ها

روابط عمومي به عنوان پشتيبان اصلي مديران دانشگاه ها
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۰۸:۰۷:۱۹

روابط عمومي به عنوان پشتيبان اصلي مديران دانشگاه ها

مدير و كارشناسان روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي با رئيس اين دانشگاه ديدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، پيش از ظهر روز يكشنبه 30 ارديبهشت ماه جاري مدير و كارشناسان روابط عمومي اين دانشگاه به مناسبت 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي با دكتر محمد مهدي فاتح رئيس دانشگاه در محل دفتر رياست ديدار و گفتگو كردند.

در ابتدا اين جلسه صميمي دكتر حميد آقاجاني مدير روابط عمومي دانشگاه ضمن تبريك اين روز به بيان گزارش عملكرد روابط عمومي در طول يك سال گذشته و فعاليت هاي صورت گرفته در اين حوزه پرداخت.

دكتر فاتح نيز ضمن آرزوي قبولي طاعات در ماه مبارك رمضان و تبريك روز روابط عمومي، اين حوزه را يكي از حوزه هاي قابل توجه خود عنوان نمود.

IMG_0010

از طريق روابط عمومي دانشگاه معرفي مي گردد.

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود معرفي دانشگاه را از سوي روابط عمومي دانست و گفت: روابط عمومي مي تواند ارزش و نقش دانشگاه را مشخص نمايد و فعاليت هاي صورت گرفته در دانشگاه را به نحوي درست به مردم معرفي كند.

سايت و كانال هاي ارتباطي دانشگاه  به عنوان پل هاي ارتباطي موثر

دكتر فاتح با اشاره به اهميت كار در روابط عمومي و عملكرد اين حوزه در پيشبرد اهداف دانشگاه، به اهميت سايت و كانال هاي ارتباطي دانشگاه به عنوان پل هاي ارتباطي موثر پرداخت و روابط عمومي را پشتيبان اصلي مديران در دانشگاه ها مطرح نمود كه مي توانند به فعاليت ها به درستي جهت دهند.

IMG_0017

در ادامه در خصوص فعاليت هاي مختلف اين حوزه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

12345