اخبار و رویدادها: حضور هیات علمی دانشگاه در بزرگترین گردهمایی حوزه مهندسی زمین

حضور هیات علمی دانشگاه در بزرگترین گردهمایی حوزه مهندسی زمین
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷- ۰۷:۵۶:۱۸

حضور هیات علمی دانشگاه در بزرگترین گردهمایی حوزه مهندسی زمین

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان رییس هیات مدیره انجمن ژئومكانیك نفت ایران در بزرگترین گردهمایی حوزه "مهندسی زمین" در محل كپنهاك دانمارك حضور یافت.

به گزارش دانشگاه صنعتی شاهرود و به نقل از روابط عمومی انجمن ژئومكانیك نفت ایران، این انجمن در هشتادمین كنفرانس و نمایشگاه انجمن اروپایی مهندسین و محققین علوم زمین  (80th EAGE Conference & Exhibition 2018) كه در تاریخ 21 الی 24 خرداد ماه جاری در كپنهاك دانمارك برگزار شد، شركت نمود و دكتر احمد رمضان زاده رییس هیات مدیره انجمن ژئومكانیك نفت ایران و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان نماینده این انجمن در این نمایشگاه حضور یافت.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۱۷_۱۵-۰۴-۴۹

این كنفرانس و  نمایشگاه جنبی آن، با هدف بستر­سازی برای همكاری­های بین­المللی، شناسایی توانمندی ­های سایر كشورها در حوزه­ های انرژی، فناوری و پایداری برگزار شد. در این نمایشگاه، با توجه به ارایه فناوری‌ های نوین در سطح بین‌المللی از سوی شركت‌های خارجی، امكان برگزاری جلسات رو در رو و نشست‌ های چند جانبه با صاحبان فناوری فراهم گردید.

با توجه به حضور 6000 شركت كننده  از بیش از 100 كشور مختلف در این كنفرانس و ارائه در مجموع بیش از 1000 سخنرانی فنی و پوستر و یك نمایشگاه فنی ارائه آخرین تحولات در ژئوفیزیك، زمین شناسی و مهندسی نفت و مخزن، می توان از این گردهمایی به عنوان بزرگترین گردهمایی در حوزه "مهندسی زمین" یاد كرد.

 با توجه به اعلام رضایتمندی انجمن EAGE از برگزاری دومین كنفرانس ملی ژئومكانیك نفت ایران، توافقات لازم جهت گسترش همكاری های علمی به ویژه برگزاری سومین دوره كنفرانس ژئومكانیك نفت در بهمن ماه سال جاری به عمل آمد.

لازم به ذكر است سومین كنفرانس ملی ژئومكانیك نفت ایران  با مشاركت انجمن ژئومكانیك نفت ایران، مدیریت اكتشاف شركت ملی نفت ایران، دانشگاه صنعتی شاهرود و EAGE در  بهمن ماه سال 97 در محل مدیریت اكتشاف شركت ملی نفت ایران برگزار خواهد شد.

12345