اخبار و رویدادها: برنامه های ويژه دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه در ماه مبارک رمضان

برنامه های ويژه دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه در ماه مبارک رمضان
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۰۹:۵۵:۳۰

برنامه های ويژه دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه در ماه مبارک رمضان

برنامه های ويژه دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و ضمن عرض تبريك به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان و ايام ضيافت الله و ماه قرآن ، برنامه فعاليت هاي ويژه دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در اين ايام به شرح ذيل اعلام مي گردد .

1 - برگزاري نماز جماعت در مسجد پيامبر اعظم و مسجد نور پرديس فني و پرديس كشاورزي به همراه سخنراني و برگزاري مسابقه از بيانات سخنران جلسه.

2 - قرائت نيم جزء از قرآن در مسجد پيامبر اعظم و مسجد نور پرديس فني بعد از نماز و سخنراني نوبت ظهر پايان مراسم ساعت 14:20 دقيقه مي باشد .

3 - برگزاري مراسم جزء خواني قرآن در نوبت عصر در محل هاي ذيل :

- روبروي سلف زيتون زمان شروع ساعت 19

- خوابگاه دختران مسكن و ياس و لاله ساعت 19

4 - برگزاري مراسم اعتكاف رمضانيه در مسجد پيامبر اعظم ويژه برادران اعم از اساتيد ، كاركنان  و دانشجويان ، در روز هاي چهار شنبه ، پنجشنبه و جمعه  تاريخ  2 و 3 و 4 خرداد ماه 97، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به هيات فاطميون مراجعه فرمایند.

5 - برگزاري مراسم شب هاي احيا در مسجد پيامبر اعظم دانشگاه .

6 - با توجه به راه اندازي مسجد نور در پرديس فناوري هاي نوين دانشگاه در ماه مبارك رمضان فقط يك نماز جماعت به صورت محوري در مسجد نور پرديس خوانده مي شود .

اميد است اساتيد و كاركنان و دانشجويان محترم با شركت در نماز جماعت موجبات فعال شدن بيشتر مسجد جديدالتاسيس نور را فراهم آورند .

لازم به ذكر است جهت رفاه حال نماز گزاران سرويس اياب و ذهاب مسجد نور همه روزه در ايام مبارك ماه رمضان جهت انتقال كاركنان، اساتيد و دانشجويان به مسجد راس ساعت 12:40 از دانشكده برق و كامپيوتر به سمت دانشكده رياضي و دانشكده مكانيك و پس از آن به سمت مسجد نور می باشد.

7 - نصب پلاكارد و فضا سازي رمضانيه در اماكن و محوطه هاي دانشگاهي .

8 - برگزاري مسابقات متنوع فرهنگي ( نسيم رحمت - جزء خواني روزانه قرآن كريم - مسابقه مجازي ضيافت نور )

dd_1

شایان ذکر است به شركت كنندگان در كليه مراسمات خصوصا سخنراني و جزء خواني قرآن كريم ، هداياي معنوي و مادي ( اعم از كمك هزينه سفر كربلاي معلي و كمك هزينه سفر مشهد مقدس وساير هداياي فرهنگي ) در پايان ماه مبارك رمضان پس از انجام قرعه كشي تقديم مي گردد .

 

12345