اخبار و رویدادها: مشاركت گسترده دانشجويان دختر در جشنواره غذاي طيبات دانشجويي

مشاركت گسترده دانشجويان دختر در جشنواره غذاي طيبات دانشجويي
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۱۴:۳۱:۱۹

مشاركت گسترده دانشجويان دختر در جشنواره غذاي طيبات دانشجويي

به مناسبت هفته خوابگاه ها جشنواره غذاي طيبات دانشجويي ويژه خواهران توسط امور دانشجويي دانشگاه صنعتي شاهرود با استقبال پرشور دانشجويان همراه با جشني به مناسبت ميلاد امام زمان (عج) برگزار گرديد.

به گزارش خبرگزاري روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، جشنواره غذاي طيبات دانشجويي ويژه خواهران در سه بخش پيش غذا، غذاي اصلي و دسر توسط اموردانشجويي اين دانشگاه با حضور هيئت رئيسه، مديران، اساتيد، كارمندان، دانشجويان دختر و  داوران در مجموعه آفتاب خوابگاه هفتم تير برگزار گرديد.

IMG_0125

دكتر محمد مهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود در اين جشنواره كه با برگزاري جشني به مناسبت ميلاد امام زمان (عج) نيز همراه بود، ضمن تقدير از تلاش هاي عوامل برگزاري اين جشنواره، ايجاد فضايي توام با شادي و نشاط در كنار محيطي مناسب جهت تحصيل را دغدغه دانشگاه دانست و عنوان كرد: ما در دانشگاه در تلاش هستيم فضايي مناسب براي شما ايجاد نماييم تا بهترين روزها را در دانشگاه صنعتي شاهرود سپري نماييد.

IMG_0173

دكتر فاتح جشنواره غذاي دانشجويي را به عنوان يكي از پرنشاط ترين و تاثيرگذارترين فعاليت هاي فوق برنامه دانشجويي عنوان كرد و گفت: به لطف خدا و تلاش همكاران در حوزه امور دانشجويي جشنواره غذاي طيبات دانشجويي از جمله برنامه هايي است كه با استقبال خوبي از سوي دانشجويان همراه بوده است.

دكتر حجت احسني طهراني مدير امور دانشجويي دانشگاه در اين جشنواره ضمن خيرمقدم، رعايت سادگي، سلامت، طعم و تزئين در غذاهاي شركت كنندگان و مشاركت فعال دانشجويان را از مهمترين دلايل جذابيت اين جشنواره عنوان نمود كه خوشبختانه براي چهارمين سال در دانشگاه برگزار گرديد.

مدير امور دانشجويي دانشگاه هدف از برگزاري اين جشنواره را آشنايي با غذاهاي بومي و محلي دانشجويان و همچنين ايجاد فضايي پر نشاط در دانشگاه مطرح نمود و گفت: طبق رايزني های صورت گرفته با شوراي شهر و شهردار شاهرود برگزيدگان براي شركت در جشنواره غذاي بانوان محلي در سطح شهر معرفي خواهند شد.

وي با ابراز خرسندي از مشاركت بيش از 330 دانشجو دختر در اين جشنواره و بيان اينكه غذاي بومي و محلي با ارزش غذايي بالا، در دسترس و ارزان بودن مواد اوليه، كيفيت نهايي و مزه غذا و روش پخت بهداشتي و سالم از جمله پارامترهاي ارزيابي اين جشنواره غذايي است، خاطر نشان كرد: تمامي ارزيابي ها در جشنواره امسال توسط كارشناسان تغذيه دانشگاه صورت گرفت.

IMG_0314

لازم به ذكر است طبخ آش، مولودي خواني، اجراي برايتونيك كودكان، برپايي غرفه فرهنگي و برنامه های متنوع و شاد از ديگر بخشهاي اين جشنواره بود.

IMG_0216

12345