اخبار و رویدادها: گسترش همكاري هاي دو جانبه دانشگاه با شهرداري شاهرود

گسترش همكاري هاي دو جانبه دانشگاه با شهرداري شاهرود
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۱۴:۵۵:۳۱

گسترش همكاري هاي دو جانبه دانشگاه با شهرداري شاهرود

شهردار شاهرود به اتفاق همراهان خود طي نشستي با رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، پيش از ظهر روز شنبه  15 ارديبهشت ماه جاري مهندس احمدي شهردار شاهرود و تيم همراه ايشان با حضور در دفتر رياست دانشگاه با دكتر محمد مهدي فاتح ديدار و گفتگو كردند.

دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود در ابتداي اين ديدار صميمي ضمن خير مقدم، در خصوص تحولات اخير در شهر ابراز خرسندي نمود و به معرفي دانشگاه به لحاظ تعداد پرديس، هيات علمي، كارمندان و دانشجويان پرداخت و گفت: دانشگاه جايگاه مهم علمي، فرهنگي و معنوي در سطح شهر دارد و بايد براي پيشبرد بهتر اهداف از نيروي انساني متخصص بهره مند شد.

هيات علمي به عنوان موتور پيشران در دانشگاه

دكتر فاتح با اشاره به نقش و جايگاه ملي و بين المللي دانشگاه، به بيان موفقيت هاي و پتانسيل هاي موجود در دانشگاه تاكيد نمود و ضمن بيان توضيحاتي در خصوص فعاليت هاي پژوهشي، تجهيزات آزمايشگاهي و درآمدهاي دانشگاه خاطر نشان كرد:  درآمدهاي اختصاصي دانشگاه سبب فعاليت هاي بيشتر در دانشگاه مي گردد.

رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود همچنين به سرمايه گذاري در عرصه تحقيقات و رشد شاخص ها پرداخت و افزود: دانشگاه به دنبال اولويت هاي تحقيقاتي عملياتي و كاربردي براي رفع معضلات و مشكلات جامعه و صنعت است.

IMG_0000_1

اهميت عملياتي بودن كار پژوهشي

مهندس احمدي شهردار شاهرود نيز ضمن تقدير و تشكر در خصوص همكاري و مشاوره با دانشگاه هايي معتبر چون دانشگاه صنعتي شاهرود ابراز خرسندي نمود و گفت: بخش معماري، آزمايشگاه ها و فضاي سبز به عنوان بخش اصلي در دانشگاه است كه مي تواند با شهرداري مراوده داشته باشد و اگر نتيجه تحقيقات و پژوهشها، عملگرا و عملياتي باشد با كمال ميل استقبال خواهيم كرد.

مهندس احمدي الگوبرداري از شهرهاي زيباي جهان و كشور را از جمله اهداف اصلي شهرداري عنوان نمود و تاكيد كرد: در بحث معماري بايد به زيباسازي شهر توجه ويژه اي داشته باشيم. وي دليل توجه ويژه به مقوله زيباسازي را تاثير قابل توجه آن بر افكار و رفتار عمومي مردم عنوان نمود.

IMG_0017

در ادامه اين ديدار صميمي بحث و تبادل نظر در خصوص همكاريهاي دو جانبه در راستاي پيشبرد اهداف شهر و دانشگاه صورت پذيرفت

12345