اخبار و رویدادها: انتصاب عضو هیات علمی دانشکده به سمت سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل

انتصاب عضو هیات علمی دانشکده به سمت سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۱۱:۲۰:۳۱



در طی حکمی از سوی ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای دکتر مهدی وحدتی عضو هیات علمی دانشکده به سمت سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل منصوب گردیدند.

جناب آقای دکتر مهدی وحدتی عضو محترم هیات علمی دانشکده، طی حکمی از سوی ریاست محترم دانشگاه، به عنوان سرپرست پژوهشکده صنعت سیم و کابل واقع در شرکت سیم و کابل مغان منصوب گردیدند. در این حکم آمده است:
"با سلام

      احتراماً؛ با عنايت به ماده «7» اساسنامه پژوهشكده صنعت سيم و كابل كه با مشاركت دانشگاه صنعتي شاهرود و شركت سيم و كابل مغان تاسيس گرديده است و نظر به پيشنهاد معاون محترم پژوهشي دانشگاه و مديرعامل محترم شركت سيم وكابل مغان به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست پژوهشكده صنعت سيم و كابل منصوب مي شويد تا امور پژوهشكده را بر اساس اساسنامه پيوست و مصوبات شوراي پژوهشكده به انجام رسانيد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و تعامل سازنده با همكاران محترم دانشگاه، شركت سيم و كابل مغان و ديگر صاحب نظران و صنعتگران اين عرصه زمينه ارتقاء پژوهشكده و انجام فعاليت هاي پژوهشي مورد نياز جامعه را فراهم نموده و با برنامه ريزي موثر و تلاش مستمر در تقويت روابط دانشگاه با صنعت و توسعه كارآفرين موفق باشيد."

دانشکده مهندسی مکانیک ضمن تبریک، آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان را دارد. 

12345