اخبار و رویدادها: برگزاري آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۱۹:۱۵:۴۵

برگزاري آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود

آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود با حضور رييس و هيأت رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود صبح روز سه شنبه 11 ارديبهشت ماه جاري با حضور رييس و هيأت رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

دكتر محمدمهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود در آئين تجليل از كارگران اين دانشگاه كه به مناسبت يازدهم ارديبهشت ماه روز جهاني کار و كارگر برگزار شد، از تلاش ها و خدمات ارزنده تمامي كارگران و نيروهاي شركتي دانشگاه تقدير كرد.

وي تصريح كرد: كارگران سربازان عرصه خدمت رساني صادقانه به دانشگاه هستند و ما وظيفه داريم از همه خدمات آنها تقدير نماييم.

IMG_0066

دكتر فاتح با بيان اينكه همه نیروهای كار که از طریق شرکتهای خدماتی در دانشگاه فعالیت می کنند، عضو خانواده دانشگاه هستند، اظهار داشت: تلاش كارگران در راستاي پيشرفت اين محيط علمي موجب توسعه دانشگاه و به مراتب رسيدگي بيشتر مجموعه به اين قشر زحمت كش مي گردد.

وي همچنين گفت: به بركت تلاش و زحمات شما دانشگاه با نشاط و سرحال پابرجاست، خدا را شاكر هستيم كه توفيق تقدير از كاركنان شركتي در روز كارگر به ما داده شد و اين روز در تقويم دانشگاه به ثبت رسيد.

IMG_0037

دكتر مجتبي غياثي مدير امور اداري دانشگاه در اين مراسم ضمن تبريك به كارگران و تقدير از زحمات نيروهاي شركتي دانشگاه گفت: نيروهاي شركتي در صف اول نيروهاي دانشگاه هستند و نقش هر یک از افراد در پیشبرد اهداف دانشگاه موثر و مفید خواهد بود. وی با ذکر حدیثی از پیامبر (ص) نقش کار و رزق حلال را یکی از نشانه بارز کار و کارگر دانست و افزود در راستای خدمت رسانی به این عزیزان دانشگاه اقدامات موثری انجام داده است.

IMG_0091

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حاج آقاي فندرسكي مسئول دفتر نهاد نماينگي مقام معظم رهبري در دانشگاه پس از تبريك اعياد شعبانيه و روز كار و كارگر، با بيان رواياتي به بيان مقام والاي كارگر از ديد اسلام پرداخت و خاطر نشان کرد بوسه پیامبر (ص) بر دستان کارگر نشانه جایگاه و قدر کار در دین اسلام است.

در پايان اين مراسم نيز به قيد قرعه به پنج نفر از دوستان هدايايي تقديم شد.

IMG_0212

12345