اخبار و رویدادها: ديدار فرماندار شهرستان ميامي و رئيس دانشگاه

ديدار فرماندار شهرستان ميامي و رئيس دانشگاه
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷- ۰۸:۴۱:۰۷



فرماندار شهرستان ميامي  روز دوشنبه سوم  ارديبهشت ماه سال جاري با رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، فرماندار شهرستان ميامي روز دوشنبه سوم ارديبهشت ماه سال جاري با رئيس اين دانشگاه ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار كه در محل دفتر رياست دانشگاه برگزار شد، دو طرف در خصوص افزايش همكاريهاي علمي و تحقيقاتي مذاكره نمودند. دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود با اشاره به عقد قراردادهاي پژوهشي دانشگاه با سازمانهاي و نهادهاي مختلف در اجراي طرحهاي ملي، خواستار نگاه ويژه استان به اجراي طرحها در دانشگاه شد و يادآور شد كه از توانمندي دانشگاه بايد در پيشرفت و توسعه استان استفاده نمود.

در ادامه دكتر كريمي فرماندار شهرستان ميامي با استقبال از همكاريهاي علمي بين دو نهاد افزود با اين هدف به ديدار دانشگاه آمده و ابراز اميدواري كرد با همت و تلاش هم بتوانيم طرحهاي عملياتي را اجرا نماييم. وي در ادامه صحبتهاي خود با اشاره به اينكه طرح توانمندسازي 30 شهرستان در كل كشور مورد اجرا درآمده و شهرستان ميامي نيز يكي از آنها است، افزود: انتظار مي رود كه با همكاري هم در مسير توسعه اين شهرستان در زمينه هاي فعال سازي منابع زيرزميني به ويژه مواد معدني و آب كارهاي خوبي سامان دهيم. ايشان در ادامه سخنان خود براي بسترسازي اجراي طرح هاي پژوهشي و قراردادهاي تحقيقاتي از توانمديهاي بالقوه شهرستان ميامي گفتند و يكي از بحثهاي مهم را حفظ و مهار آبهاي سطحي و ذخيره سازي آنها براي مصارف كشاورزي برشمردند. 

گفتني است كه براي ادامه پيشبرد اهداف طرفين مقرر شد هيات رئيسه دانشگاه از شهرستان ميامي بازديد نمايند. 

 

12345