اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶- ۱۳:۵۵:۳۴



كمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان شاهرود اقدام به برگزاری مراسمی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به عنوان رئیس كمیته دانشجویی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان شاهرود، عصر روز یكشنبه 15 بهمن ماه جاری با حضور مهندس هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه  شهرستان شاهرود، سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه شهرستان شاهرود و دكتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در محل مسجد زینبیه اقدام به برگزاری مراسمی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شكوه مند انقلاب اسلامی ایران نموده است.

دكتر فاتح در ابتدای این مراسم ضمن تبریك ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از ستاد دانشجویی دانشگاه به عنوان برگزار كننده این مراسم تقدیر و تشكر نمود. رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم با بیان خاطراتی از روزهای سرنوشت ساز انقلاب، خواسته اصلی مردم در آن زمان را استقلال و حفظ معنویت در كشور عنوان نمود و گفت: خوشبختانه به لطف خدا و همت مردم كشورمان این آرمان خواهی در 22 بهمن سال 1357 به وقوع پیوست.

ایشان پیشرفت مدرسه عالی معدن و تبدیل این مجموعه به دانشگاه صنعتی شاهرود در طول این سالها را از جمله دستاوردهای انقلاب دانست. دكتر فاتح با تاكید بر كارآفرین شدن دانشگاه ها، خاطر نشان كرد: در طول یك سال گذشته به همت جوانان و متخصصان و استفاده از روش های علمی توانستیم این دانشگاه را به سمت دانشگاهی كارآفرین سوق دهیم.

 سخنرانی دكتر قزوینی در خصوص دهه فجر و تحلیل مسائل انقلاب، مداحی،  برگزاری مسابقه و  برنامه های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

12345