اخبار و رویدادها: تمدید حکم ریاست رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود

تمدید حکم ریاست رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶- ۱۲:۲۸:۳۰

تمدید حکم ریاست رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود

دكتر منصور غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري با صدور حكمي، دكتر محمدمهدی فاتح را به مدت چهار سال دیگر در سمت رياست دانشگاه صنعتي شاهرود ابقاء کرد.


به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتی شاهرود، دكتر منصور غلامي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، با صدور حكمي، دكتر محمدمهدی فاتح را به مدت چهار سال دیگر در سمت رياست دانشگاه صنعتي شاهرود ابقاء نمود.

متن حكم ابقاء دكتر محمدمهدی فاتح به شرح زير است:
ضمن قدرداني و تشكر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده چهار آيين نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري براي مدت چهار سال در سمت رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ابقاء مي شويد.
اميدوارم با سعي و اهتمام جنابعالي و براساس اهداف و سياست هاي دولت تدبير و اميد و برنامه هاي تقديم شده به مجلس شوراي اسلامي و بهره‌مندي از تجربه هاي مفيد استادان، محققان و كارشناسان محترم و جلب مشاركت دانشگاهيان و دانشجويان عزيز و هم‌فكري با ساير مسئولان دانشگاهي براي اعتلاي نظام آموزش عالي كشور گام هاي موثري برداريد.
در بخش دیگری از حکم ایشان آمده است: انتظار مي رود با رعايت منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد و حفظ بيت المال و اعمال سياست هاي موثر صرفه جويي در هزينه‌ها، پرهيز از تجمل گرايي، تقويت نظم و انضباط و قانونمندي و ارتقاي علمي، فرهنگي و اجتماعي آن دانشگاه و با اتكال به خداوند متعال نهايت كوشش و اهتمام خويش را به كار بريد.

12345