اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶- ۱۴:۰۵:۱۹



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 25 دی  ماه سال جاری با اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دیدار و گفتگو کردند.

IMG_0029

در این نشست دکتر شاه مردان رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خوشامدگویی از اعضا هیات رئیسه دانشگاه برای دیدار از این دانشکده قدردانی کرد و در ادامه دکتر نظری به ارائه گزارشی از پیشرفت های دانشکده، وضعیت آزمایشگاه و کارگاه ها در دانشکده پرداخت.

IMG_0051

دکتر محمد مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از تمامی اعضای هیأت علمی و همچنین چهره های شاخص این دانشکده به بیان انتظارات خود از پرداخت و بر ارائه دوره های خاص درمرکز آموزش های آزاد تاکید نمود.

وی تصریح کرد: با توصیف وضعیت جدید دانشگاه در مورد محدودیت های بودجه انتظار مشارکت تمامی اعضای هیأت علمی درکسب درآمد های اختصاصی را داریم و انتظار می رود در تمامی خرید تجهیزات به کسب درآمد و عمومی بودن تجهیزات آزمایشگاه برای دانشگاه و جامعه توجه گردد.

دکتر فاتح گفت: تمامی اعضا در انتخاب و نظرات درخصوص آیین نامه ها و شیوه نامه ها مشارکت نمایند تا از طریق همفکری وهمگرایی به تصمیمات مهم درجهت ارتقاء دانشگاه برسیم.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود پس از شنیدن گزارش رئیس دانشکده و پیشنهادات اعضای هیات علمی از فعالیت های رئیس و اعضای هیات علمی این دانشکده تقدیر نمود.

IMG_0015

در ادامه جلسه دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به بیان آماری درخصوص تعداد مقالات دانشگاه در نمایه های ISI، Scopus و میزان شاخص H دانشكده و دانشگاه پرداخت و بر پیگیری اساتید در چاپ مقالات معتبر تاكید نمود. 

12345