اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶- ۰۹:۴۱:۱۳



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ی هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دوشنبه 11  دی ماه سال جاری با اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی برق و رباتیك دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0050

طی ین دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بیان نمود: این جلسات بارش ایده ها و ضامن موفقیت دانشگاه است. ایشان اضافه نمود در همین جلسات بوده كه پیشنهادات شما بررسی شده است و اكثرا درشیوه نامه ها و آیین نامه های جدید به كاربرده شده است.

IMG_0039

دكتر فاتح ضمن تشكر از رئیس دانشكده، معاون آموزشی- پژوهشی و اعضای هیأت علمی بیان داشت: این دانشكده خوشبختانه در تمامی موارد از جمله آمار دانشجویان، ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی، مقالات، طرح های پژوهشی داخلی و طرح ها و قراردادهای برون دانشگاهی پیشرفت خوبی داشته و این نشانه ی مدیریت درست در این مجموعه است.

دكتر فاتح ضمن اشاره به قرارگرفتن دانشگاه درسطح دو بیان نمود: هم اكنون دانشگاه جیگاه ملی پیدا كرده است و ما مستقلا می توانیم محتویات دروس را تغییر داده و یا بازدید علمی برنامه ریزی نماییم و تمامی تلاش خود را بری تحقق شعار دانشگاه كار آفرین به كار ببریم.وی همچنین به اهمیت همكاری، همدلی وهمفكری تمامی اعضی هیأت علمی تاكید نمود.

در این جلسه دكتر احمدی فرد رئیس دانشكده مهندسی برق و رباتیك گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات، آزمیشگاه ها، كارگاه ها ارائه داد و در خصوص آمادگی دانشكده جهت برگزاری 31 دوره آموزش های آزاد توضیحاتی بیان نمود.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و حل آن ها در این دانشكده برگزار شد، برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دكتر دستفان معاون پژوهشی ، دكترگودرزی معاون آموزشی و همچنین دكتر قربانی معاون فرهنگی به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345